از ابتدای سال۹۶؛ بانك صادرات همدان ۱۳۸۰ میلیارد ریال وام قرض الحسنه پرداخت كرد

مدیرسا: ​بانك صادرات ایران در استان همدان از ابتدای سال ۹۶ تا ۱۳ خرداد ماه ۹۷، بالغ بر ۴۲۳۷ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت كرد.

به گزارش مدیرسا به نقل از مهر و به نقل از بانك صادرات، این بانك علاوه بر پرداخت تسهیلات میلیاردی در بخش های مختلف اقتصادی این استان، بیش از ۱۳۸۰ میلیارد ریال وام قرض الحسنه هم در جهت مسئولیت های اجتماعی و عمل به برنامه های اقتصاد مقاومتی و كمك به ایجاد اشتغال در این استان اهدا كرده است.
بخش های مختلف اقتصادی استان همدان همچون بازرگانی، خدمات، صنعت، كشاورزی، مسكن و سایر حوزه ها در سال ۹۶ از ۱۱ هزار و ۹۲۲ فقره تسهیلات بانك صادرات ایران به ارزش بالغ بر ۳۷۰۷ میلیارد ریال بهره مند شدند كه نقش مهمی در افزایش تولید ناخالص داخلی این استان داشته است. در همین سال ۴۴۷۷ فقره وام قرض الحسنه به ارزش ۱۳۱۶ میلیارد ریال هم در حوزه های مختلف این بخش اهدا شده است.
همچنین از ابتدای سال ۹۷ تا ۱۳ خرداد این سال هم بانك صادرات ایران با پرداخت ۱۲۷۶ فقره تسهیلات به ارزش بالغ بر ۵۳۰ میلیارد ریال در بخش های كلان اقتصادی از اقتصاد استان همدان حمایت كرده است. در همین مدت حدودا ۷۰ روزه، ۳۵۲ فقره وام قرض الحسنه قریب به ۶۴ میلیارد ریال بابت وام قرض الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه، نوسازی و بهسازی مسكن روستایی، وام اشتغالزایی معرفی شدگان سازمان بهزیستی و كمیته امداد امام خمینی(ره)، پرداخت وام خرید و احداث مسكن اقشار ویژه (خانواده های محترم شهدا، جانبازان و ایثارگران) و سایر موارد ضروری اعطا شده و پرونده سایر متقاضیان هم در دست بررسی می باشد.
بانك صادرات ایران طی ۲ سال ۹۵ و ۹۶ بالغ بر ۳۲۰ هزار میلیارد ریال وام قرض الحسنه با نرخ سود ۴ درصدی در بخش های مختلف اقتصاد مقاومتی و رونق تولید در كشور پرداخت كرده كه سهم بزرگی در زدودن چهره فقر از مناطق كمتر توسعه یافته كشور داشته است.