برای شركت در كمیسیون مشترك اقتصادی؛ وزیر صنعت عازم بلگراد شد، دیدار با رئیس جمهور صربستان

مدیرسا: وزیر صنعت، معدن و تجارت جهت شركت در پانزدهمین اجلاس كمیسیون مشترك همكاری های اقتصادی ایران و صربستان در بلگراد به صربستان سفر كرد.

به گزارش مدیرسا به نقل از وزارت صنعت، جلسه رسمی كمیسیون پانزدهم امروز پنجشنبه با حضور محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت ایران و راسیم لیائیچ وزیر تجارت، گردشگری و ارتباطات صربستان برگزار می گردد.
همچنین نشست كارشناسی این اجلاس مشترك به ریاست مجتبی خسروتاج رییس سازمان توسعه تجارت ایران و استوان نیكچویچ قائم مقام وزارت تجارت، گردشگری و ارتباطات صربستان و با حضور نمایندگان وزارتخانه ها و سازمان های ذیربط دو كشور در بلگراد برگزار گردید.
برای وزیر صنعت، معدن و تجارت در پانزدهمین اجلاس كمیسیون مشترك همكاری های اقتصادی ایران و صربستان در بلگراد برنامه ها و دیدارهای مختلفی پیش بینی شده است.
جلسه مشترك با اعضای هیات های دولتی و خصوصی شركت كننده در اجلاس كمیسیون مشترك اقتصادی و همینطور تجار ایرانی مقیم در صربستان از دیگر برنامه های این سفر خواهد بود.
دیدار با الكساندر ووچیچ رییس جمهور صربستان و ملاقات با راسیم لیائیچ معاون نخست وزیر و وزیر تجارت، گردشگری و ارتباطات صربستان هم در این سفر پیش بینی شده است. وزیر صنعت، معدن و تجارت كشورمان همینطور با الكساندر انتیچ وزیر معادن و انرژی صربستان و زورانا میخایلوویچ معاون نخست وزیر و وزیر حمل و نقل و زیر ساخت صربستان هم دیدار و گفتگو خواهد نمود.