رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) كرج مطرح كرد؛ تشریح دلایل پرداخت نشدن حقوق كاركنان بیمارستان امام خمینی كرج

مدیرسا: رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) كرج با اشاره به اینكه بیمارستان امام خمینی(ره) كرج بهترین تجهیزات درمانی را در خود جای داده كه بعضی از آنها در خاورمیانه تك است اظهار داشت: مشكلات مالی این بیمارستان با واگذاری به بخش خصوصی حل خواهد شد.
كاركنان بیمارستان امام خمینی(ره) كرج برای سومین روز متوالی در هفته جاری با تجمع مقابل این بیمارستان خواهان حل مشكلات مالی و پرداخت ۱۱ ماه حقوق معوقه خود شدند. مشكلات چندماهه بیمارستان امام خمینی(ره) و پرداخت نشدن حقوق پرسنل این بیمارستان در حالی ادامه دارد كه مسئولان استان همچنان سكوت كرده اند.
دكتر عباس معینی، رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) كرج در مورد مشكلات این بیمارستان و تجمع پرسنل در اعتراض به پرداخت نشدن چند ماهه حقوق به خبرنگار ایسنا اظهار داشت: بیمارستان امام خمینی(ره) كرج در شرف واگذاری به بخش خصوصی است و استانداری البرز می خواهد آن را واگذار كند.
وی ادامه داد: از زمانی كه مبحث واگذاری بیمارستان مطرح شده، چندین ماه است كه پرسنل بیمارستان حقوق دریافت نكرده اند و به همین خاطر این تجمعات شكل می گیرد؛ تا زمانی كه پرسنل حقوق دریافت نكنند نمی توان از این مورد جلوگیری كرد. برای پرداخت حقوق كاركنان این بیمارستان ماهانه به ۲ میلیارد تومان نیاز است و الان چندین ماه می گردد كه حقوق آنان پرداخت نشده است.
رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) كرج در پاسخ به اینكه آیا واگذاری بیمارستان می تواند مشكلات موجود را حل كند اضافه كرد: بله مشكلات مالی بیمارستان با واگذاری حل خواهد شد؛ امروز هم جلسه ای برای بررسی مبحث واگذاری با معاون استاندار البرز برگزار می گردد.
معینی تصریح كرد: این بیمارستان دارای بهترین امكانات و تجهیزات است؛ بعضی از این تجهیزات در خاورمیانه نمونه ندارد ازاین رو اگر به بخش خصوصی واگذار شود مشكل حل خواهد شد.
وی در مورد قیمتی كه برای واگذاری بیمارستان امام خمینی(ره) در نظر گرفته شده است هم اظهار داشت: قیمت پایه برای واگذاری ۲۱۷ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است ولی اینكه در نهایت با چه قیمتی واگذار شود مشخص نمی باشد.
معینی در مورد اینكه گفته می گردد ارزش تجهیزاتی كه در بیمارستان وجود دارد از قیمت پایه در نظر گرفته شده برای واگذاری بیشتر است، توضیح داد: این تجهیزات فقط جهت استفاده در بیمارستان امام خمینی(ره) خریداری و وارد شده است و به هیچ وجه امكان استفاده از آن در جای دیگری وجود ندارد، ازاین رو بحثی كه در مورد افزایش قیمت ارز و به تبع آن افزایش ارزش تجهیزات بیمارستان مطرح می گردد موضوعیت ندارد چون این دستگاه ها امكان فروش ندارد و فقط باید در بیمارستان امام خمینی(ره) استفاده گردد.
وی در انتها اعلام نمود: تعطیل شدن بیمارستان امام خمینی(ره) كرج اصلاً مطرح نیست.