تاخیر ۷ ساعته ایران ایر در پرواز اهواز _ تهران

به گزارش مدیرسا پرواز شماره ۳۱۰ اهواز به تهران امشب به علت نقص فنی و آخر ساعت پروازی تیم پرواز با تاخیر مواجه گردید كه مسؤلان این شركت بابت بروز مشكل پیش آمده از مسافران عذرخواهی كردند.
به گزارش مدیرسا به نقل از ایسنا، پرواز امشب شركت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از اهواز به تهران به شماره ۳۱۰ كه قرار بود ساعت ۲۱: ۴۰ فرودگاه اهواز را به سمت پایتخت ترك كند، با تاخیر مواجه گردید و مسافران در وهله نخست با پیامك تاخیر دو ساعته و پرواز در ساعت ۲۳: ۴۰ مواجه گشتند اما بعد از آنكه وارد فرودگاه اهواز شده اند مجدداً پیامك دیگری برای آنها ارسال شد كه این پرواز با هفت ساعت تاخیر و راس ساعت ۴: ۴۰ صبح فردا صورت خواهد گرفت.
در این میان معصومه اصغرزاده روابط عمومی شركت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) درباره این تاخیر كه به دلیل نقص فنی به وجود آمده به ایسنا اینگونه توضیح داد كه پرواز ۳۱۰ مسیر اهواز به تهران به علت نقص فنی هواپیما بوده است چونكه هواپیمای مورد نظر در فرودگاه مهرآباد قبل از آنكه به سمت اهواز حركت نماید و مسافران را از آنجا به پایتخت بیاورد در فرودگاه مهرآباد گرفتار نقص فنی شده و بنابراین به مسافران این پرواز اعلام كردیم كه با دو ساعت تاخیر این پرواز صورت خواهد گرفت.
اما با عنایت به اینكه نمی دانستیم نقص فنی دقیقا چه زمانی برطرف خواهد شد، پیامك دوم را ارسال كردیم كه پروازشان هفت ساعت تاخیر خواهد داشت.
وی اضافه كرد: برپایه آخرین پیگیری های انجام شده نه تنها نقص فنی هواپیما برطرف شده بلكه به علت اینكه ساعت پروازی تیم مورد نظر در حال آخر بود تیم پروازی را هم تغییر دادیم.
اصغرزاده اظهار داشت: با عنایت به این شرایط ساعت پرواز بطور قطع ۴: ۴۰ با هفت ساعت تاخیر انجام می شود و ایران ایر ضمن عذرخواهی از مسافران پذیرایی لازم را از آنها به عمل می آورد.