فروش بلیت پروازهای اربعین شروع شد

به گزارش مدیرسا سخنگوی سازمان هواپیمایی از آغاز فروش بلیت پروازهای اربعین آگاهی داد و اظهار داشت: تابحال ۷۲۱ مجوز پرواز اربعین برای شركت های هواپیمایی صادر شده و در صورت درخواست ایرلاین ها و وجود شرایط لازم، هیچ مشكلی برای صدور مجوز پروازهای فوق العاده بیشتر نداریم.
رضا جعفرزاده در گفت و گو با ایسنا، اظهاركرد: برمبنای درخواست شركت های هواپیمایی تابحال ۷۲۱ مجوز پرواز اربعین برای آنها صادر شده و فروش بلیت این پروازها نیز شروع شده است. همین طور با عنایت به امكانات، ظرفیت و داشتن هواپیمای پشتیبان، مجوز پرواز فوق العاده بیشتر برای ایرلاین هایی كه درخواست مجوز داشته باشند، صادر می شود و از این نظر مشكلی نداریم.
وی اضافه كرد: شركت های هواپیمایی بعد از ستاندن مجوز پروازهای اربعین، ملزم هستند، هماهنگی های لازم را با فرودگاه مبدا و مقصد انجام دهند و بعد از برنامه ریزی های صورت گرفته، فروش بلیت های اربعین را آغاز كنند. همین طور ایرلاین ها باید بر نحوه توزیع و فروش بلیت هواپیما ویژه ایام اربعین مدیریت كنند.
سخنگوی سازمان هواپیمایی كشوری اشاره كرد: مردم حتما توجه داشته باشند، بلیت هواپیما را برای ایام اربعین از مراكز معتبر و لیستی كه ایرلاین ها به سازمان هواپیمایی اعلام نموده و الان در سایت این سازمان در دسترس عموم قرار دارد، خریداری كنند و شركت های هواپیمایی نیز باید نرخ تعیین شده برای فروش این بلیت ها را در بازه زمانی ۲۰ تا ۳۰ مهر ماه رعایت نمایند.
جعفرزاده اظهار داشت: قبل از این هم بارها اطلاع رسانی شده كه اگر بلیت هواپیمایی خارج از این چارچوب و بوسیله هر واسطه ای فروخته شود یا آنكه اگر تخلفی در نحوه و قیمت بلیت پروازهای اربعین صورت گیرد، اساسا به صورت ویژه رسیدگی خواهد شد و تابحال نیز با چند مورد از این تخلفات برخورد شده و پول دریافت شده از مسافران را به آنها برگرداندیم.
وی با اشاره به اینكه فروش بلیت پروازهای اربعین شروع شده است، اظهار داشت: در ایام آتی به تدریج شركت های هواپیمایی فروش بلیت های اربعین را آغاز می كنند و آنچه كه مهم می باشد، اینكه مردم باید این بلیت ها را از مبادی معتبر خریداری كنند.

منبع: