رئیس سازمان راهداری به مدیرسا خبر داد پر شدن ۷۰ درصد پاركینگ مهران، مشكلی برای پارك ماشین ها نیست

مدیرسا: رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اعلام نمود كه حدود ۷۰ درصد از پاركینگ خودرو های شخصی پایانه مهران پر شده است اما هیچ مشكلی برای پارك كردن ماشین های شخصی مردم وجود ندارد و زوار نگران این مسئله نباشند.
به گزارش مدیرسا به نقل از ایسنا، در بعضی از شبكه های اجتماعی خبرهایی منتشر گردید در خصوص اینكه پاركینگ خودرو های شخصی پایانه مرزی مهران پر شده است، اما بگفته عبدالهاشم حسن نیا معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای این خبر حقیقت ندارد و تابحال حدود ۷۰ درصد از این پاركینگ پر شده است.
وی در گفت و گو با ایسنا اظهار نمود: برمبنای آخرین آمار و اطلاعات رسیده تابحال حدود ۷۰ درصد از پاركینگ خودرو های شخصی پایانه مرزی مهران پر شده است، هیچ مشكلی در این زمینه وجود ندارد و زوار نگران پارك كردن ماشین های شخصی شان نباشند چونكه خیلی از خودرو ها در این پاركینگ تردد دارند و همچنان جای پارك خودروی شخصی وجود دارد.
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اضافه كرد: حتی اگر پاركینگ شخصی پایانه مرزی مهران پر شود در اطراف این پاركینگ و حتی شهر مهران امكان پارك كردن خودرو های شخصی زوار وجود دارد بدین سبب هیچ مشكلی از این نظر متوجه مردم نیست.
حسن نیا با اشاره به اینكه با وجود افزایش قابل توجه حجم خروجی زوار از پایانه مرزی مهران و شلوغ بودن این شهر مشكل خاصی تابحال به وجود نیامده است اظهار داشت: هم اكنون حدود ۷۰۰ دستگاه اتوبوس در این پایانه مرزی آماده بازگرداندن زوار به شهرهایشان هستند و تدابیر ویژه ای برای بازگشت مسافران اربعین استان های مختلف محل سكونت شان اندیشیده ایم.

منبع: