نسخه موبایلی یوتیوب آپدیت می شود

مدیرسا: یوتیوب اپلیكیشن موبایل خودرا به منظور بهبود تجربه كاربران از تماشای محتوای ویدیویی در تلویزیون به روزرسانی می كند.
به گزارش مدیرسا به نقل از ایسنا، یوتیوب كه یكی از بزرگترین پلتفرم های ویدیویی در جهان محسوب می شود، اخیرا اعلام نموده است كه اپلیكیشن موبایلی خودرا در دو نسخه اندروید و آی اواس به روزرسانی كرده است تا برای كاربران تجربه بهتری از تماشای فیلم و سایر محتوای ویدیویی را به ارمغان بیاورد.
طبق گزارش وب سایت theverge، گفته می شود این به روزرسانی كه به منظور بهبود و ارتقای تجربه كاربری در اپلیكیشن موبایلی یوتیوب منتشر خواهد شد، شامل قابلیت های جدیدی همچون پیدا كردن راحت تر ویدیوها، راهبرد بهتر و سریع تر در پلتفرم این اپلیكیشن و همین طور سایر پنل های كنترل برای افزایش كیفیت و دسترسی بهتر به كپشن ویدیوها خواهد بود.
شبكه اجتماعی یوتیوب اولین پلتفرم تولید و اشتراك گذاری ویدیوهای مختلف در جهان به حساب می آید كه با جذب میلیون ها نفر كاربر و مخاطب در صدر پرطرفدارترین پلتفرم شبكه های اجتماعی جای گرفته است. یوتیوب همچنان نظر و توجه خیل عظیمی از تولیدكنندگان محتوا را كه در حوزه های مختلف آموزشی، نقد و بررسی، تبلیغات محصولات و برندهای گوناگون، بازی و غیره فعالیت می نمایند، به سمت و سوی خود جلب كرده است.

منبع: