معاون وزیر راه و شهرسازی اعلام كرد: زمان دو هفته ای برای ثبت نام متقاضیان پیامكی مسكن ملی

به گزارش مدیرسا معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: برای مرحله تكمیل ثبت نام متقاضیان طرح اقدام ملی مسكن كه از راه پیامك، رزرو كرده بودند بازه زمانی دو هفته ای در نظر گرفته ایم كه متناسب با شرایط هر شهر به متقاضیان اعلام می شود تا نسبت به تكمیل فرایند ثبت نام خود از راه سامانه tem.mrud.ir اقدام نمایند.
محمود محمودزاده در گفتگو با ایسنا، اظهار نمود: در مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن که در زمان انتشار کرونا انجام شد امکانی را برای متقاضیان فراهم کردیم تا از راه پیامک بتوانند ثبت نام خویش را رزرو کنند. حدود ۸۲۰ هزار نفر پیامک ارسال کردند که از روز سه شنبه ۱۳ خرداد ماه اعلام کردیم می توانند نسبت به تکمیل فرآیند نام نویسی خود اقدام نمایند.
وی ادامه داد: متقاضیان بر مبنای پیامکی که به آنها ارسال می شود باید به سامانه tem.mrud.ir رجوع و اطلاعات خویش را بارگذاری کنند. با عنایت به شرایط کنونی و رعایت پروتکل های بهداشتی ساز و کار را در نظر گرفتیم تا در کافی نت ها تراکم ایجاد نشود بنابراین متقاضیان باید در زمان بندی که از راه پیامک به آنها اعلام می شود، نسبت به درج اطلاعات و دریافت کد رهگیری اقدام نمایند. سپس ما پالایش را انجام می دهیم و به کسانی که واجد شرایط هستند پیامک ارسال می نماییم.
معاون وزیر راه و شهرسازی درباره فرصت متقاضیان برای بارگذاری اطلاعات اظهار داشت: برای این مرحله حدود دو هفته پیشبینی کرده ایم تا متقاضیان پیامکی نسبت به تکمیل اطلاعات خود در سامانه اقدام نمایند.
محمودزاده همینطور با اشاره به ورود پروژه های بخش خصوصی درون شهرها به طرح اقدام ملی مسکن اظهار داشت: در این حوزه اطلاع رسانی شده، عده ای اطلاعات لازم را کسب کرده اند که در حال ارزیابی هستند. بخشی از کار هم عملیاتی شده است؛ بدین صورت که مصوبات قانونی دریافت شده و آماده بارگزاری در سایت است.
به قول محمودزاده، استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در درون شهرها برای طرح اقدام ملی مسکن مبحث مقطعی و گذرا نیست بلکه یک مساله دائمی خواهد بود که با گذشت زمان مورد استقبال قرار می گیرد و به یک امر ثابت در بخش ساخت و ساز تبدیل خواهد شد.