حدادی: وضعیت حاكم بر بازار كالاهای اساسی و مسكن قابل قبول نیست

مدیرسا: نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی اصرار كرد كه با وجود اختیارات نظارتی كه دولت داشته است وضعیت حاكم بر بازار و قیمت های افسارگسیخته كالاهای اساسی و مسكن قابل قبول نیست.
به گزارش مدیرسا به نقل از ایسنا، علی حدادی در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تذکر اول بنده به آقای رئیس جمهور است بعد از گذشت شش سال با تمام اختیاراتی که دولت داشته است وضعیت بازار، کالاهای اساسی و مسکن قابل قبول نیست. چه کسی باید پاسخگوی این نابسامانی باشد؟
وی در ادامه خطاب به وزیر نیرو بیان کرد: امروز مردم نظرآباد مشکل جدی در تامین آب آشامیدنی دارند و روستاهای طالقان با وجود سد طالقان که به مناطق مختلف دیگر حق آب می دهد با مشکل آب مواجهند. سد طالقان محدودیت زیادی را برای مردم شهرستان طالقان به وجود آورده است. مسئولین امور آب و نیرو این تذکرات را جدی بگیرند. سه درصد منابع درآمد سد طالقان طی ۱۵ سال قبل بر طبق قانون باید در منطقه هزینه می شد اما این اقدام صورت نگرفته است. چرا در حق مردم منطقه اجحاف می شود؟
نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: جاده طالقان نیمه تمام باقی مانده است پروژه های کمربندی شهر نظرآباد بیمارستان هشتگرد و مسکن مهر هشتگرد نیاز به دستور و رسیدگی فوری دارند.

منبع: