پاسخگویی فناوران حوزه كسب وكار نانو به بازار متاثر از كرونا

مدیرسا: سفارش های یكی از شركت های فناور در زمینه تولید دستگیره های با لایه نانو ساختار در زمان شیوع ویروس كرونا و تعطیلات طولانی مدت این چند ماه اخیر، روند افزایشی داشته و با خرید یك دستگاه لایه نشانی جدید تولید داخل توانست نیاز بازار كشور را تامین كند.
به گزارش مدیرسا به نقل از ایسنا سامان نکوروح، مدیر عامل این شرکت فناور با اشاره به توسعه کسب و کارها در شرایط انتشار ویروس کرونا، اظهار داشت: هر چند که طی ماه های گذشته به سبب شیوع ویروس کرونا خیلی از کسب و کارها تعطیل بود و یا با ظرفیت کمی کار می کردند، اما سفارش های ما روند افزایشی را تجربه کرده است.
نکوروح تصریح کرد: طی سال های گذشته ما دو دستگاه پوشش دهی PVD برای اعمال پوشش به محصولات تولیدی خودرا از خارج از کشور خریداری نموده بودیم که باتوجه به نیاز بازار، دو سال قبل مبادرت به خرید یک دستگاه از یک شرکت داخلی کردیم. عملکرد بالا، قیمت پایین و خدمات پشتیبانی مطمئن همچون مزایای این دستگاه ایرانی است.
وی با اعلان اینکه این دستگاه قادر به اعمال پوشش های نانو ساختار است، اظهار نمود: فناوری نانو و پوشش های نانوساختار می تواند فرصت های زیادی در صنعت پوشش دهی ایجاد کند؛ بدین جهت ما بیش از ۱۰ سال است که در این عرصه فعالیت داریم و انواع پوشش های نانوساختار را روی سطوح مختلف کار می نماییم.
مدیرعامل این شرکت محصولات تولیدی این شرکت را شامل دستگیره و یراق آلات کابینت و همین طور ارائه خدمات پوشش دهی به مشتریان ذکر کرد و افزود: با بهره گیری از پوشش های نانوساختار، علاوه بر زیبایی محصول، دوام آن نیز افزایش می یابد. رنگ های طلایی، رنگین کمانی و کرمی همچون رنگ هایی هستند که با بهره گیری از این فناوری روی محصولات ایجاد می شود.
بگفته وی، کروم، تیتانیوم و ترکیب تیتانیوم/آلومینیوم نیز همچون پوشش هایی هستند که روی محصولات مشتریان ایجاد می شود.
این فناور افزود: شیرآلات، دستگیره و یراق آلات بیشترین سهم را در پوشش های نانوساختار ما دارند، ضمن آنکه بعضی از محصولاتی که ما برای مشتریان با بهره گیری از این فناوری پوشش دهی می نماییم، به خارج از کشور صادر می شود که عراق و افغانستان همچون مقاصد صادراتی مشتریان ما هستند.

منبع: