میثم شكری ساز مرد عمل است

این روزها افراد زیادی هستند كه آموخته اند چگونه حرف بزنند تا به مزاج همه خوش بیاید! اما بین حرف تا عمل فاصله زیادی وجود دارد.

این روزها افراد زیادی هستند که آموخته اند چگونه حرف بزنند تا به مزاج همه خوش بیاید! اما بین حرف تا عمل فاصله زیادی وجود دارد و هر کسی توان این را ندارد که حرف های خود را عملی کند. تبدیل کردن حرف به عمل قدرت می خواهد، نیاز به برنامه ریزی دقیق و آینده نگری دارد. افراد بایستی دقت کنند که بنابر آنچه وعده داده اند به چه ابزاری نیاز دارند تا آن را به واقعیت تبدیل کنند.

یکی از مشکلاتی که اغلب جوانان امروزه ما از آن رنج می برند، مکشل بیکاری است. از این رو هرکسی که می خواهد به منسبی برسد و در یک جایگاه رفیع به مردم خدمت کند، وعده اشتغال زایی می دهد و روی همین مسئله مانور می دهد.

اما ارتباط این مباحث با میثم شکری ساز در چیست؟ آیا او را می شناسید؟

میثم شکری ساز با مدرک دکتری کارآفرینی و ارشد MBA از دانشگاه اشتنبایس برلین آلمان و امیر کبیر تهران، با تکیه بر تلاش و پشتکار روزافزون خود توانسته است که به عنوان یکی از کارآفرینان برتر شناخته شود.

او با راه اندازی یک کسب و کار نوین و با استفاده از سرمایه فیزیکی و انسانی توانسته است کسب و کار خود را توسعه بخشد و با به اجرا درآوردن ایده های ناب و نو، قدم در مسیر موفقیت گذاشته است. کارآفرینی که با شروع کارش، ریسک بالایی را متحمل شده و با پذیرش مسئولیت صفر تا صد کارهایش، امروزه به عنوان یک مدیر نمونه شناخته می شود.

میثم شکری ساز کارآفرین نمونه ای است که توانسته در این اوضاع بهم ریخته و بی ثبات اقتصادی، کنترل اوضاع خود را بدست بگیرد و برای بیش از ۲۰۰ نفر نیروی جوان به صورت مستقیم اشتغال زایی کرده است. او شعار اشتغال زایی نداده، اما بنابر کاری که راه انداخته برای تعداد زیادی کار فراهم کرده است. و این است تفاوت عمل تل حرف.

این فرد با ایمانی که به کار و استعدادهایش دارد و با تلاش خستگی ناپذیرش، توانسته در این مسیر پر پیچ و خم به نتایج خوبی برسد. شرط موفقیت در این مسیر آگاهی داشتن نسبت به تمامی اصول موجود می باشد و هر شخصِ که می خواهد قدم در این راه سخت بگذارد بهتر است با به روز نگه داشتن اطلاعات و اختصاص دادن زمانی در روز برای مطالعه، کاملا حساب شده قدم بردارد.

همانطور که گفته شد یکی از افرادی که با دنبال کردن مسیر موفقیت و مطالعه زندگی نامه افراد موفق و البته با تکیه بر تلاش و پشتکار خودش به موفقیت بزرگی رسیده، دکتر میثم شکری ساز است.

به گفته وی تنها در سایه فعالیت های اقتصادی می توان به اهداف بزرگ رسید. او معتقد است که جایگاه امروزش را در سایه تلاش های بی وقفه اش به دست آورده است، چراکه نه ثروتند زاده شده بود و نه ژن خوب داشته!

قضاوت بیجا ممنوع!

این روزها در شبکه های اجتماعی شاهد خبرهایی هستیم که از شکری ساز به عنوان کلاه بردار یاد می کنند. اما در نظر داشته باشید که قضاوت کردن همواره کار ساده ای است چرا که ما از گذشته و تلاش های شبانه روزی که شخص برای نیل به موفقیت کرده بی خبر هستیم. ما در جریان بیخوابی ها و تمام اذیت هایی که افراد برای نیل به موفقیت به جان خریده اند نیستیم و همین امر باعث می شود که خیلی راحت گوشه ای بنشینیم و لب به سخن باز کنیم بدون اینکه به این فکر کنیم که قضاوت های بیجای ما چگونه می تواند اعتبار یک شخص را خدشه دار کند.

میثم شکری ساز از جمله کارآفرینانی است که توانسته پس از گذر از موانع بسیار و رویارویی با ناملایمات بسیاری که در مسیرش بوده، امروزه به عنوان مدیر موسسه آموزش عالی آزاد فن پردازان به عنوان یکی از موسسات آموزشی برتر در سطح کشور به فعالیت خود را ادامه دهد و از این طریق منجر به اشتغال بیش از دویست نیروی کار فعال، جوان و متخصص شود.

بدون شک می توان گفت که اگر در هر استانی نمونه ای همچون میثم شکری ساز را داشتیم، امروزه جوانان ایرانی اینقدر از بیکاری شکوه نمی کردند و هر فارغ التحصیلی سودای کار به سر نداشت.

فراموش نکنید که موفقیت او یک شبه به دست نیامده و پشت تمام این موفقیت پر از افکار و استراتژی های مدیریتی است که او را به جلو سوق می دهد، در نتیجه یک شبه نیز خراب نمی شود و هر شیادی نمی تواند با انتشار خبرهای کذب، با وجهه و اعتبار چندین و چند ساله او بازی کند.

از افتخارات دکتر میثم شکری ساز همین بس که در این اوضاع اقتصادی برای بیش از دویست خانوار ایرانی کار ایجاد کرده است و در این مسیر از جوانان تازه نفسی که شوق و شور یادگیری در آنها تمامی ندارد به خوبی بهره برده است.

او توانسته علی رغم دشمنی ها و تهمت های ناروا به مسیر خود ادامه دهد و در این موقعیت دشوار دست از تلاش کردن بر ندارد. اگر امروزه توانسته است به موفقیت دست پیدا کند و به عنوان یک کارآفرین موفق و البته شخصی ثروتند شناخته شود آن را مرهون تلاش ها و سختی های است که تحمل کرده و خم به ابرو نیاورده و در این نبرد تن به تن دست از تلاش بر نداشته است.

شایان ذکر است که تمامی دوره های آموزشی که در این موسسه برگذار می شود تاییدیه وزارت علوم، فناوری و تحقیقات را داشته و تمامی گواهینامه هایی که از این موسسه صادر می شود قابل پیگری می باشد.