معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد آغاز پرداخت وام ودیعه مسكن تا اختتام مرداد

مدیرسا: معاون وزیر راه و شهرسازی از پرداخت وام ودیعه مسكن به بخش چشمگیری از واجدان شرایط آگاهی داد.
به گزارش مدیرسا به نقل از ایسنا، محمود محمودزاده، معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی درباب وام ودیعه مسکن مستاجران، اظهار داشت: برای دریافت وام ودیعه مسکن ۲ میلیون و ۲۲۰ هزار نفر بوسیله پیامک ثبت نام کردند. از روز گذشته ۱۴ مرداد برمبنای اعلام وزارت راه و شهرسازی افراد برمبنای کد ملی به سامانه tem.mrud.ir مراجعه نموده و نسبت به تکمیل مدارک اقدام می کنند.
معاون وزیر راه و شهرسازی توضیح داد: پالایش ها و تحلیل اطلاعات دریافت شده از متقاضیان بدین سان است که گروه بندی شغلی متقاضیان، تحت پوششان کمیته امداد امام (ره)، سازمان بهزیستی، زنان خودسرپرست، کارگران، حقوق بگیران، انجام شده است و برمبنای کد ملی متقاضیان مشخص است که هر کدام از متقاضیان در کدام بخش جایگاه دارند.
محمودزاده ضمن تشکر از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بمنظور استفاده وزارت راه و شهرسازی از سامانه رفاه ایرانیان که نظام درآمدی متقاضیان را دراورده است، اظهار داشت: تا پیش از ۲۰ مرداد لیست متقاضیانی که واجد شرایط دریافت وام ودیعه مسکن هستند استخراج و نهایی می شود. این افراد را به ۱۹ بانک و موسسه اعتباری که بانک مرکزی معرفی کرده، ارجاع خواهیم داد.
وی اشاره کرد: برمبنای تعهد قبلی تا پیش از اختتام مرداد، وام ودیعه مسکن به بخش عمده ای از متقاضیان واجدشرایط پرداخت می شود.

منبع: