مدیرعامل امدادخودروی ایران: عرضه خدمات مكان محور برای شكستن زنجیره انتشار كرونا ادامه دارد

به گزارش مدیرسا مدیرعامل امدادخودروی ایران از عرضه خدمات امدادی غیرحضوری به مشتریان به منظور رعایت دستورالعمل های بهداشتی و عدم احتیاج به رجوع مشتری در سرتاسر كشور اطلاع داد.

به گزارش مدیرسا به نقل از مهر به نقل از ایران خودرو، سیدعباس میرحسینی ضمن تاکید بر کاهش تردد غیرضروری و احتیاج به تلاش ملی و مشارکت همه مردم و نهادها جهت مبارزه با ویروس کرونا، از هموطنان خواست درخواست خدمات غیرحضوری خویش را از راه اپلیکیشن ایساکو، وبسایت امدادخودروی ایران و یا شماره سراسری مرکز پاسخگویی ایران خودرو ۰۹۶۴۴۰ ثبت و از خدمات متنوع خودرویی در محل، بهره مند شوند.
مدیرعامل امداد خودروی ایران در ادامه به هوشمندسازی زیرساخت های مناسب امدادرسانی و امکان ارائه خدمات مکان محور خودرویی در منزل مشتریان اشاره نمود و اظهار داشت: راه اندازی خودرو در محل و انجام تعمیرات سبک و نیمه سنگین تعمیرگاهی همچون خدماتی است که این روزها می تواند به قطع زنجیره انتقال ویروس و شکست سریع تر این بیماری کمک نماید.
میرحسینی اضافه کرد: خدمات مکان محور و شبانه روزی امداد خودرو ایران شامل تعمیرات سبک و نیمه سنگین همچون سرویس در محل، تعویض باتری، تعویض روغن، امدادپلاس، امدادسوییچ، امدادسریع، تعویض شیشه، تعویض تسمه تایم و… با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی است و مشتریان برپایه نیاز خودروی خود می توانند در محل و زمان مورد نظرشان این خدمات را دریافت نمایند.
مدیرعامل امدادخودروی ایران از انجام سرویسهای دوره ای خودرو درب منزل توسط خدمت «سرویس در محل» مرتفع ساختن مشکلات جزیی خودرو در زمان کوتاه توسط «امدادسریع» و همینطور انجام برخی تعمیرات نیمه سنگین همچون تعویض قطعات رادیاتور، پمپ هیدرولیک، دینام و … توسط «امدادپلاس» اطلاع داد.
گفتنی است، شرکت خدمات بعد از فروش ایران خودرو (ایساکو) از آغاز شیوع کرونا در اسفند ماه سال گذشته، با تاکید بر زیرساخت های موجود، خدمات مکان محور خویش را بیشتر از پیش گسترش داد و هموطنان را تشویق به ماندن در خانه و بهره مندی از این خدمات کرد و خوشبختانه این خدمات با استقبال بالای مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو همچنان در حال عرضه است.

منبع: