بررسی گزارش سازمان راهداری به منظور بهبود وضعیت حمل و نقل كالا در كمیسیون عمران

به گزارش مدیرسا سخنگوی كمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از بررسی گزارش سازمان راهداری در مورد برنامه های این سازمان به منظور بهبود وضعیت حمل و نقل كالا در كشور در جلسه امروز این كمیسیون اطلاع داد.
سید البرز حسینی در گفت و گو با ایسنا، ضمن تشریح جلسه امروز کمیسیون عمران مجلس، بیان نمود: در جلسه امروز کمیسیون مسؤلان حوزه حمل و نقل گزارشی را درباره برنامه های سازمان راهداری برای بهبود وضعیت حمل و نقل کالا عرضه کردند. همینطور سازمان راهداری سامانه آنلاین لجستیک و باربری کشور را معرفی نمود. این سامانه وظیفه رصد آنلاین حمل کالا را عهده دار است.
ایشان در ادامه اظهار نمود: قرار بر این شد که اعضای کمیسیون در هفته های آینده، بازدیدی از بخش کنترل بارنامه حمل و نقل کالا در سازمان راهداری داشته تا مجلس به این سازمان برای تقویت ناوگان حمل و نقل باری کمک نماید.
نماینده مردم خدابنده در مجلس خاطرنشان کرد: همینطور در جلسه امروز بحث حمل و نقل جاده ای بخصوص حمل کالا با حضور معاونان وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری مورد بررسی قرار گرفت. ما شاهد بودیم در سال ۹۷ کامیون داران درگیر مشکلاتی برای تأمین تجهیزات شدند. خوشبختانه با پیگیری های صورت گرفته، این مسائل تا حدودی رفع شد. این اتفاقات منجر گردید که سازمان راهداری به سمت تأمین زنجیره لجستیک کشور حرکت نماید.