اوحدی خبر داد: برگزاری آزمون تخصصی استخدام جامعه ایثارگری بعد از آزمون سراسری استخدامی

به گزارش مدیرسا مركزی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار داشت: امید است پس از آزمون سراسری استخدامی كه در دیماه توسط سازمان سنجش انجام می شود، شاهد برگزاری آزمون تخصصی جامعه ایثارگری هم باشیم.
سعید اوحدی که در قالب برنامه هر هفته یک استان، سفری نیم روزه را به استان مرکزی آغاز نموده است، در بدو ورود به استان در جمع خبرنگاران اظهار نمود: دو اتفاق بسیار مهم امروز با همت استاندار و دستگاه های مربوطه در استان رقم می خورد که یکی از آنها انعقاد تفاهم نامه با موضوع تامین زمین برای دو هزار مسکن جامعه ایثارگری است.
وی یکی از عقب ماندگی های بنیاد شهید در سالهای گذشته را در حوزه تامین مسکن ایثارگران دانست و اظهار داشت: البته در تمام کشور بحران تامین مسکن را داریم ولی وظیفه بنیاد شهید بوده که مسکن جامعه ایثارگری را فراهم آورد که در این راستا اقدامات لازم با همکاری اداره کل راه و شهرسازی شروع می شود.
وی اتفاق دیگری که امروز در استان مرکزی رقم خواهد خورد را انعقاد تفاهم نامه تامین اشتغال هزار نفر از جامعه ایثارگری عنوان نمود و اظهار داشت: فشار حداکثری تحریم های بی سابقه سبب شده است که در حوزه اشتغال مشکل بسیار جدی داشته باشیم.
وی اظهار نمود: ظرفیت های قانونی ظرفیت های بسیار خوبی است، بخصوص بند ج ماده ۸۷ دولت را مکلف کرده است که تا اختتام برنامه ششم همه فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد استخدام دولت شوند که هماهنگی های لازم در این رابطه با سازمان امور استخدامی کشور و مکاتبات با وزارتخانه های مختلف انجام شده و امید است پس از آزمون سراسری استخدامی که در دیماه توسط سازمان سنجش انجام می شود، شاهد برگزاری آزمون تخصصی جامعه ایثارگری هم باشیم.
وی با اعلان اینکه ظرفیت های استان مرکزی بسیار بزرگ است، اضافه کرد: با هماهنگی که با بخش خصوصی انجام شد تامین اشتغال یاد شده بر مبنا و با محور مهارت آفرینی همچون اقداماتی است که با امضای تفاهم نامه امروز تحقق پیدا می کند.

منبع: