در كمیسیون عمران انجام شد بررسی پیشنهاد نمایندگان برای لایحه مشاركت عمومی-خصوصی

به گزارش مدیرسا سخنگوی كمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از بحث و بررسی پیرامون لایحه مشاركت عمومی- خصوصی در جلسه امروز این كمیسیون اطلاع داد.
سید البرز حسینی در گفت و گو با ایسنا، ضمن تشریح جلسه امروز کمیسیون عمران مجلس، بیان نمود: در جلسه امروز کمیسیون، کلیات لایحه مشارکت عمومی خصوصی مورد بحث و بررسی قرار گرفت. این لایحه حالا در کمیته ویژه کمیسیون عمران در حال جمع بندی است. اعضای کمیسیون هم در جلسه امروز نظرات و پیشنهادات خویش را درباره این لایحه مطرح نمودند.
وی در ادامه اظهار نمود: در نشست های آتی کمیسیون این لایحه از کمیته به کمیسیون آمده و در صحن کمیسیون مورد بررسی قرار خواهد گرفت. این لایحه نقش ویژه ای در توسعه حوزه عمران کشور خواهد داشت و می تواند بخش اعظمی از مشکلات عمرانی کشور را حل کند.
نماینده مردم خدابنده در مجلس خاطرنشان کرد: در ادامه هم ایرادات لایحه موافقتنامه حمل و نقل بین المللی جاده ای مسافر و کالا بین دولت های جمهوری اسلامی ایران و شورای فدرال سوئیس که از جانب شورای نگهبان اعاده شده بود، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
وی در ادامه تصریح کرد: قرار بر این شد که ایرادات وارده به این لایحه در کمیته حمل و نقل کمیسیون عمران با حضور مسؤلان وزارت راه و شهرسازی و مرکز پژوهش های و شورای نگهبان بررسی شود تا ایرادات مرتفع گردد.