۲۵ درصد رستورانهای تهران یا مشاور املاك شده اند یا نمایشگاه خودرو

به گزارش مدیرسا رئیس اتحادیه صنف دارندگان رستوران اظهار داشت: ۲۵ درصد رستوران های شمال شهر تهران به نمایشگاه اتومبیل یا مشاور املاک و یا ساختمان های بانکی تغییر کاربری داده اند.

به گزارش مدیرسا به نقل از مهر، علی اصغر میرابراهیمی رئیس اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف خدمات تهران در گفت و گو با یک برنامه رادیویی در ارتباط با اسامی عجیب غذاهای رستوران های شمال شهر تهران اظهار داشت: اجاره مغازه هزینه سرباری است که مردم باید پرداخت کنند که پرداخت می کنند اما برخی همکاران ما کم لطفی می کنند و با بهره گیری از اسم های عجیب و غریب قیمت ها را بالا می برند.
وی با اعلان اینکه شکایات مردمی در این عرصه ۲۴ ساعته رسیدگی و مازاد آن هم به مشتری پرداخت می شود اضافه کرد: شهروندان می توانند شکایات خودرا به شماره ۶۶۴۰۴۹۹۱ اعلام کنند.
رئیس اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف خدمات تهران اظهار نمود: اگر مغازه دار تأییدیه اتحادیه در مورد قیمت ها را داشته باشد مشکلی وجود ندارد و در غیر این صورت پیگیری و با متخلفان برخورد می شود.
میرابراهیمی در ارتباط با وضعیت تغییر کاربری رستوران ها در مناطق بالای شهر تهران نسبت به ۵ سال قبل اظهار داشت: باتوجه به هزینه بالای رستوران داری و به سبب عدم تناسب عرضه و تقاضا، ۲۵ درصد رستوران های شمال شهر تهران به نمایشگاه اتومبیل یا مشاور املاک و یا ساختمان های بانکی تغییر کاربری داده اند.

منبع: