مدیرعامل بانك صادرات ایران: استقلال و تحكیم بنیان های اقتصادی از آرمان های امام(ره) است

به گزارش مدیرسا همزمان با دومین روز از دهه مبارک فجر، حجت اله صیدی مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره، مدیران ارشد و کارکنان بانک صادرات ایران با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تجدید بیعت کردند.

به گزارش مدیرسا به نقل از بانک صادرات ایران، حجت اله صیدی به همراه اعضای هیئت مدیره و تعدادی از مدیران ارشد و کارکنان این بانک با حضور در حرم مطهر امام راحل، ضمن قرائت فاتحه، با اهدای تاج گل از مقام والای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تجلیل و بر پشتیبانی از تحقق آرمان ها و اهداف بلند بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تاکید نمودند.
حجت اله صیدی، مدیرعامل بانک صادرات ایران در این مراسم با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار داشت: سرنوشت کشور ۴۲ سال پیش در همین دهه تغییر پیدا کرد و بنابراین دهه فجر همواره برای من و همکارانم مقدس، بزرگ و باشکوه بوده است. در چنین روزهایی نظام سلطه و استبداد به نظام مردم سالاری دینی تبدیل شد. حضرت امام خمینی (ره) با شعار رسا و شکوهمند استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بنا نهادند و طی ۴۲ سال گذشته دست اندرکاران نظام تلاش کردند تا آن آرمان ها تحقق پیدا کند.
مدیرعامل بانک صادرات ایران اظهار نمود: اینکه همه ساله برای زیارت ضریح حضرت امام خمینی (ره) توفیق پیدا می نماییم، برای قدردانی از نعمت انقلاب اسلامی، یکی از نظام های قدرتمند صحنه جهانی و یکی از بازیگران بزرگ بین المللی است و دقیقاً بنابراین است که بدخواهی ها از سوی رقبا و دشمنان ادامه دارد.
صیدی اظهار داشت: فلسفه نظام سلطه و امپریالیسم این است که هیچ کشوری نباید استقلال داشته باشد تا با ایجاد وابستگی بتوانند از منابع آن کشور در جهت منافع خود استفاده کنند. ازاین رو این مکان مقدس برای ادامه راه امام، انگیزه ساز و الهام بخش است.
صیدی اضافه کرد: کارکنان بانک صادرات ایران به رسم هر سال برای تجدید میثاق با آرمان های معمار کبیر و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در اینجا حضور یافته اند و معتقدیم که امروز بیشتر از هر زمان دیگری به آرمان ها، نصایح و رهنمودهای امام راحل که وحدت، اتحاد، استقلال، آزادی و تحکیم پایه های جمهوری اسلامی ایران بود، نیازمندیم.
وی افزود: توفیق داریم که در بخش اقتصادی در راه این آرمان ها قرار گرفته ایم. بعنوان سرباز کوچک حضرت امام به اتفاق همکارانم قول می دهیم تلاش نماییم تا آرمانهای انقلاب بیشتر از پیش تحقق یابد و به استقلال و تحکیم بنیان های اقتصادی دست یابیم. بانک صادرات ایران با تلاش همه کارکنان در سطح شبکه توانسته است بخش تولید، زیرساخت ها، خدمات و تجارت بین الملل را تسهیل کند تا کشور سربلند باشد. خدا را سپاس می گوئیم که اقتصاد کشور توانست از گردنه پرپیچ و خم و فشارهای حداکثری پارسال و سالجاری که وجود کرونا اثر این فشارها را چند برابر کرده بود، به سلامتی عبور کند و الان برای سالی دیگر از تحقق جلوه های مردم سالاری آماده می شویم.
مدیرعامل بانک صادرات ایران اظهار نمود: در تلاشیم به توفیق الهی در بانک صادرات ایران ادامه دهنده راه شهدا باشیم و در مسیری که امام خمینی (ره) ترسیم کرده اند، حرکت نماییم.
صیدی ضمن اشاره به اینکه فعالیتهای بانک صادرات ایران در سال های اخیر بر تقویت بنیان های اقتصاد درون زا متمرکز بوده است، تصریح کرد: این روند دستاوردهای مهمی در جهت ارتقای روحیه خودباوری و استقلال طلبی در بخش های مختلف اقتصادی و صنایع پیشران برجای گذاشته است.
وی اضافه کرد: برنامه بانک صادرات ایران بعنوان یکی از بانکهای بزرگ کشور برای ارتقای استقلال و آبادانی، رونق تولید، اشتغال زایی و ثبات اقتصادی ادامه خواهد یافت.

منبع: