سعیدی: سوخت بری نه یك اختیار بلكه یك اجتناب تاریخی است

نماینده مردم چابهار در مجلس با استناد به سخنان رهبری در مورد قاچاق نبودن فعالیت کولبری اظهار داشت: تا وقتی که هیچ زیرساخت اقتصادی و توسعه ای در مرزهای سیستان و بلوچستان ایجاد نکرده ایم، سوخت بری نه یک اختیار بلکه یک اجتناب تاریخی است.
به گزارش مدیرسا به نقل از ایسنا، معین الدین سعیدی در جلسه علنی امروز(سه شنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی خطاب به رئیس جمهور اظهار داشت: تورم کشورهایی مثل سوریه و افغانستان که سالهاست جنگ داخلی را تجربه می کنند از ایران کمتر است. پس از پرواز مرغ از سفره های مردم، نوبت به میوه رسید تا تبدیل به یک رؤیای دست نیافتنی بشود.
نماینده مردم چابهار در مجلس با استناد به بیانات مقام معظم رهبری در مورد کولبری اظهار داشت: تا وقتی که هیچ زیرساخت اقتصادی و توسعه ای در مرزهای سیستان و بلوچستان ایجاد نکرده ایم سوخت بری نه یک اختیار بلکه یک اجتناب تاریخی است.
وی خطاب به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار داشت: سری به بیمارستان های استان سیستان و بلوچستان بزنید تا فاجعه را درک کنید. نمایندگان هر گاه نام استان سیستان و بلوچستان مطرح شده؛ جانانه از آن دفاع کرده اند، اما فاصله های تاریخی به شکلی است که دیگر ید طولا کافی نیست باید ید بیضا داشت.