نماینده مردم اهر و هریس در مجلس: ۲۲ كیلومتر از بزرگراه اهر- تبریز طی سال جاری تحویل مردم شد

مدیرسا: نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ۲۲ كیلومتر از پروژه ۹۰ كیلومتری بزرگراه اهر- تبریز امسال با وجود مشكلات فراوان، تحویل مردم شد.

بیت الله عبدالهی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تبریك فرارسیدن سال نو گفت: همان گونه كه وعده كرده بودیم ۲۲ كیلومتر از بزرگراه اهر – تبریز پیش از اختتام سال ۹۷ تحویل مردم شد.
وی ضمن تشكر از تمامی مسئولان وی ضمن تشكر از تمامی مسئولانی كه تابحال در اجرای این پروژه همكاری كرده اند اظهار داشت: امیدوارم با دعای خیر مردم و عنایت خداوند متعال و همكاری، هماهنگی و جدیت تمامی دست اندركاران در سال ۹۸ مانعی وجود نداشته باشد تا شاهد اتمام و بهره برداری از این بزرگراه و اختتام خلف وعده ها باشیم.
نایب رئیس كمیسیون امور داخلی و شوراها در مجلس شورای اسلامی در ادامه اضافه كرد: اتمام این جاده ازجمله زیرساخت های لازم برای توسعه شهرستان های اهر و هریس و حتی مراكز جمعیتی اطراف است كه با اتمام آن شاهد پیشرفت و ترقی شهرك های صنعتی منطقه در بحث جذب سرمایه گذار و اشتغال زایی خواهیم بود؛ در بحث صنعت گردشگری و مباحث فرهنگی، تجاری و غیره باهدف توسعه و پیشرفت این امور مهم، كه همگی ارتباط مستقیمی هم با درمان بزرگ درد بیكاری جوانان عزیزمان دارند، منطقه ما نیازمند اتمام و بهره برداری از این پروژه است.
عبدالهی بابیان اینكه پروژه بزرگراه اهر – تبریز ۱۰ سال است كه عملیات اجرایی آن آغازشده است عنوان داشت: در ضمن این سال ها، سال ۹۷ به لحاظ پیشرفت فیزیكی بزرگراه سالی كم سابقه بوده؛ بطوریكه ۲۲ كیلومتر از این پروژه ۹۰ كیلومتری در این سال آن هم باآن همه مشكلاتی كه شاهد آن بودیم تحویل داده شد و در خیلی از محورهای دیگر باز پروژه درصد پیشرفت بالایی داشته است در این خصوص بازهم باید پیگیر بوده و در تلاش باشیم.
وی به دومرتبه دیدار خود با آخوندی، وزیر سابق راه شهرسازی، و یك دیدار با اسلامی وزیر فعلی راه، دیدار با لاریجانی رئیس مجلس و چندین دیدار با استانداران قبلی و فعلی برای گره گشایی و تسریع اجرای این پروژه اشاره و آنرا در پیشرفت بزرگراه اهر – تبریز اشاره و آنها را مثبت ارزیابی كرد.
نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی به بازدید لاریجانی و درخواست از وی برای كمك و پیگیری در امتداد اتمام هر چه سریع تر این بزرگراه باز اشاره و اشاره كرد: در دیدار با رئیس مجلس باز تاكید كردم كه منطقه ما به سبب ترافیك سنگین نیازمند اجرایی شدن هر چه سریع تر آزادراه تبریز به بیله سوار است كه از اهر و هریس می گذرد و همین طور اتصال این دو شهرستان به خطوط ریلی كشور بسیار مؤثر است چراكه این بزرگراه در آینده نزدیك جوابگوی تعداد زیاد ترددكنندگان نخواهد بود و از وی قول پیگیری و مساعدت گرفتم.
عبدالهی درانتها ضمن تشكر از صبر و شكیبایی مردم شریف منطقه اظهار داشت: این قول را می دهم چه در زمینهٔ پیگیری اتمام بزرگراه و چه در زمینهٔ اشتغال و چه در سایر موارد لحظه ای از پای ننشسته و نخواهم نشست، باور دارم این مردم تمامی شرایط موجود را درك كرده و با دعای خیر خود خادم خودرا تنها نخواهند گذاشت.