مسائلی كه موقع خرید كف كاذب باید در نظر بگیریم

كفهای كاذب به دلیل محافظت و پوشاندن تاسیسات در اتاق سرور و غرفه های نمایشگاهی كاربردهای زیادی داشته و به دلیل داشتن پایه های منحصر به فرد به عنوان كف اصلی شناخته نمی شوند.

مسایلی كه در هنگام خرید کف کاذب باید در نظر داشته باشیم:

این روز ها استفاده از تکنولوژی و فناوری های جدید لازمه موفقیت است. بنابراین باید به دنبال راهی آسان و مطمئن برای استقرار تجهیزات مانند کابل های شبکه و کابل ها برق و دیگر تاسیسات بود بطوری که در مواقع لازم بتوانیم به آنها دسترسی راحت داشته باشیم.

اما کف کاذب چیست و چرا باید از آن استفاده کنیم ؟

کف کاذب محصولیست که ازسه قطعه مهم تشکیل شده است : ۱– ((tile  2– (pedestal) 3(stringer)

کف کاذب ها به دلیل داشتن پایه های منحصر به فرد به عنوان کف اصلی شناخته نمی شوند . کفهای کاذب به دلیل محافظت و پوشاندن  تاسیسات در اتاق سرور وغرفه های نمایشگاهی کاربردهای زیادی دارند.

کف های کاذب مدل های مختلفو متنوعی دارند که چند نمونه از آنها بیشترین کاربرد را دارد مثلا کف کاذب فولادی که استحکام بسیاری دارد و از لحاظ قیمت مناسب تر است و کف کاذب آلومینیومی که سبک تر است و در نواحی با رطوبت بالا کاربردی تر می باشد. اما به این خاطر که این محصولات در اتاقهای سرور بالاترین استفاده را دارد شرکت آرتام کف کاذب اتاق سرور را معرفی کرده است این کف کاذب با بدنه فولادی و هسته سیمانی و روکش HPL و یا PVC عرضه می گردد که تمامی استانداردهای  لازمه اتاق سرور را برآورده می کند. این محصول استاندارد های ضد حریق ، آنتی استاتیک ، آکوستیک و تحمل بار گسترده و بار متمرکز را دارا می باشد.

شرکت آرتام از سال ۱۳۸۷ شروع به فعالیت کرده است و کارشناسان آرتام با سال ها کار مداوم توانسته اند با واردات این نوع  از کفهای کاذب ، کیفیت را بالا برده و موجب رضایت مشتریان گردند.