وزیر صنعت: دولت با تمام توان در كنار تولیدكنندگان صدمه دیده از سیل است

به گزارش مدیرسا وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: دولت حتما در كنار تولیدكنندگان صدمه دیده از سیل است و تمام توان خویش را برای جبران خسارت های وارده به واحدهای تولیدی به كار خواهد گرفت.
به گزارش مدیرسا به نقل از ایسنا، رضا رحمانی بامداد امروز در بازدید از واحدهای صنعتی مستقر در شهرك صنعتی آق قلا كه در سیل اخیر گرفتار صدمه شده بودند، اظهار نمود: بسیار خوشحالیم كه امروز سه واحد تولیدی فعالیت خویش را از سر گرفتند و كارگران به كار بازگشتند.
وی از پرداخت تسهیلات كم بهره و ارزان قیمت تا سقف ۴۵ میلیون تومان از جانب دولت به اصناف مختلف اطلاع داد و اضافه كرد: در حوزه واحدهای تولیدی و صنعتی هم برآوردهای دقیق انجام و در دولت تسهیلات بسیار خوبی برای جبران خسارات در نظر گرفته خواهد شد.

رحمانی تصریح كرد: در واحدهای تولیدی دو مبحث وجود دارد؛ یكی صدمه دیدگی برخی زیرساخت ها و دیگری هم از بین رفتن مواد اولیه و تولیدات و دستگاه ها و … است كه تمام توان خویش را برای جبران این خسارات به كار می گیریم.

وزیر صمت خاطرنشان كرد: تا آخرین لحظه در كنار مردم هستیم تا رونق به واحدهای صنعتی استان بازگردد.

به قول قوانلو، رئیس صنعت، معدن و تجارت گلستان، برآورد اولیه نشان داده است كه سیلاب حدود ۲۰۰ میلیارد تومان خسارت به واحدهای شهرك صنعتی آق قلا وارد كرده است.