معاون وزیر جهاد كشاورزی اعلام كرد؛ ارسال ۵۰ تن گوشت قرمز و هزار تن ذرت و جو به سیستان و بلوچستان

به گزارش مدیرسا مدیرعامل شركت پشتیبانی امور دام كشور اظهار داشت: روز گذشته ۵۰ تن گوشت قرمز برای مصارف انسانی و ۵۰۰ تن ذرت و ۵۰۰ تن جو برای مصرف حیوانی دام های استان سیستان و بلوچستان ارسال شد.

به گزارش مدیرسا به نقل از وزارت جهاد كشاورزی، حسن عباسی معروفان در ارتباط با ارسال محموله به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان اظهار نمود: به دنبال تاكید رهبر انقلاب و همینطور تأكیدات قائم مقام بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت، روز گذشته ۵۰ تن گوشت قرمز برای مصارف انسانی و ۵۰۰ تن ذرت و ۵۰۰ تن جو برای مصرف حیوانی دام های این استان ارسال شد.
معاون وزیر جهاد كشاورزی اضافه كرد: در همین راستا امروز هم ۵ كامیون با ظرفیت هركدام ۱۰۰ تن، در منطقه سیستان و بلوچستان، جو توزیع كردیم تا علوفه دامی كاهش پیدا نكند و مشكل دامداران از این طریق حل شود.
عباسی معروفان تصریح كرد: این توزیع برای مرحله اول است ازاین رو با نظر ستاد بحران و جهاد كشاورزی استان سیستان و بلوچستان توزیع در صورت نیاز صورت خواهد گرفت و ما اعلام كردیم كه در هر ساعت از شبانه روز كه درخواست نیاز كنند بدون هیچ محدودیتی تا زمان نیاز ارسال كالا را ادامه خواهیم داد.
مدیرعامل شركت پشتیبانی امور دام كشور با اشاره به اینكه در مناطق كرمان و هرمزگان اعلام نیاز برای ارسال محموله نشده اذعان كرد: ما منتظر درخواست از جانب ستاد بحران استان های كرمان و هرمزگان هم برای ما ارسال محموله هستیم و وزارت جهاد كشاورزی اعلام نمود هیچ محدودیتی برای كمك به استان های كشور نداریم.
وی اضافه كرد: اقدامات در سیستان و بلوچستان انجام شده اما از استان های دیگر اعلام نیاز نداشته اند.
عباسی معروفان تصریح كرد: انبارهای پشتیبانی امور دام كاملاً پر از كالا است و تا هر زمان، بدون محدودیت و بدون تشریفات معمول در خدمت مردم هستیم.
وی اضافه كرد: به مدیر پشتیبانی امور دام در استان های سیستان و بلوچستان، شهرستان چابهار و كنارك اعلام كردیم، بررسی های لازم را انجام داده و میزان نیاز را اعلام كنند تا بتوانیم كمك ها را به استان برسانیم.