سخنگوی سازمان هواپیمایی اعلام كرد علت خروج از باند هواپیمای تهران – ماهشهر هنوز معین نمی باشد

به گزارش مدیرسا سخنگوی سازمان هواپیمایی كشوری از خروج هواپیمای مسافری تهران – ماهشهر از باند فرودگاه آگاهی داد و اظهار داشت: هنوز هیچ علتی برای این حادثه نمی توان ارائه نمود.
به گزارش مدیرسا به نقل از ایسنا، بامداد امروز (دوشنبه هفتم بهمن ماه) هواپیمای مسافری تهران – ماهشهر با سانحه روبه رو شده و خبر آن در همه رسانه ها منتشر گردید.
رضا جعفرزاده – سخنگوی سازمان هواپیمایی كشوری – در توضیح این حادثه به ایسنا اینگونه توضیح داد: هواپیمای مسافری تهران – ماهشهر متعلق به شركت هواپیمایی كاسپین ساعت ۷: ۵۰ بامداد امروز بعد از فرود (لندینگ) در فرودگاه ماهشهر از باند خارج می شود اما هیچ صدمه ای به مسافران وارد نشده است.
وی افزود: این هواپیما از نوع بوئینگ MD و تعداد مسافران آن ۱۳۵ نفر بوده است كه همه آنها در سلامت كامل هستند.
سخنگوی سازمان هواپیمایی كشوری با تاكید بر این كه هنوز هیچ علتی برای این حادثه نمی توان ارائه كرد، افزود: تیم كارشناسی سازمان هواپیمایی كشوری به همراه گروه فنی هواپیمایی كاسپین به محل اعزام شده اند تا علت بروز این حادثه و خروج هواپیما از باند را بررسی نمایند. به گزارش مدیرسا به نقل از ایسنا، بامداد امروز ساعت ۷: ۵۰ هواپیمایی تهران – ماهشهر شركت هواپیمایی كاسپین از باند خارج شد كه بگفته رضا جعفرزاده – سخنگوی سازمان هواپیمایی كشوری – صدمه ای به مسافران این پرواز وارد نشده و تیم كارشناسی سازمان هواپیمایی این ایرلاین به محل حادثه اعزام شدند.
همچنین یكی از مسافران این هواپیما در گفت و گو با ایسنا درباره این حادثه اینگونه توضیح داد كه بعد از آنكه در باند فرودگاه ماهشهر هواپیما به زمین نشست صدای مهیبی شنیده شد و بنظر می رسد كه خلبان نتوانست هواپیما را كنترل كند چونكه چرخ های هواپیما شكسته شد.

منبع: