تحت تاثیر اخبار مربوط به ویروس كرونا تعلیق پرواز به چین تمدید گردید

مدیرسا: ایرلاین های آمریكایی تعلیق پرواز هواپیماهای خود به مبدا و مقصد چین را تا اواخر ماه آوریل سال جاری میلادی تمدید كردند.

به گزارش مدیرسا به نقل از ایسنا، شركتهای هواپیمایی فعال در ایالات متحده آمریكا با انتشار اطلاعیه ای اعلام نمودند كه وضعیت تعلیق پروازهای خود به مبدا و مقصد چین را تحت تاثیر شیوع گسترده ویروس خطرناك و كشنده كرونا اواخر ماه آوریل سال جاری میلادی افزایش داده و تمدید خواهند كرد.
ماه گذشته هم زمان با شیوع گسترده ویروس كرونا در چین، خیلی از ایرلاین های مختلف در سراسر جهان تصمیم گرفتند كه تا اطلاع ثانوی پروازهای خود به چین و برخی دیگر از مناطق پرخطر شرق آسیا را لغو كنند.
ویروس كرونا برمبنای آخرین آمارهای انتشار یافته در رویترز، تابحال جان بالغ بر ۱۳۱۰ نفر را در چین گرفته و بیشتر از ۴۰ هزار نفر را در كشورهای مختلف مبتلا كرده است.
همزمان با شیوع گسترده ویروس خطرناك و كشنده كرونا در چین و بسیاری دیگر از نقاط جهان، سازمان بهداشت جهانی نیز با بیان وضعیت اضطراری در جهان از تمامی كشورها درخواست نمود كه به مقابله با شیوع و انتشار بیشتر این ویروس بپردازند و از شهروندان خود بخواهند كه از هر گونه سفر غیرضروری به مناطق مختلف بویژه شرق آسیا و چین اجتناب كنند.

منبع: