رجا تاكید كرد: اطمینان خاطر مردم از ضد عفونی بودن قطارهای برون شهری

مدیرسا: شركت حمل و نقل ریلی رجا به مردم اطمینان داد كه قطارها و تمامی اقلام مصرفی و… دائم ضد عفونی و كنترل بهداشتی می شوند.
به گزارش مدیرسا به نقل از شركت حمل و نقل ریلی رجا، محمد رجبی – مدیرعامل شركت رجا – به اهم اقدامات و تمهیدات گسترده این شركت برای مقابله با ویروس كرونا در قطارها كه قبل از این نیز اطلاع رسانی شده بود، اشاره نمود و اظهار داشت: باتوجه به تاكید رئیس جمهوری در خصوص ادامه تمامی كارهای جاری كشور به خصوص از روز شنبه، این شركت همانند اقدامات قبل، تمامی كنترل ها و مراحل ضدعفونی كردن قطارها را بطور جدی دنبال می كند.
وی ادامه داد: از هم وطنانی كه بلیت قطار را خریداری نموده اند و مشكوك به ویروس كرونا هستند تقاضا می نماییم، بلیت های خودرا طبق اطلاعیه ای كه راه آهن جمهوری اسلامی ایران منتشر نموده، استرداد كنند یا به تعویق بیندازند تا سایر مسافران با امنیت خاطر با قطار سفر كرده و به امور جاری زندگی خود بپردازند.
مدیرعامل شركت رجا اشاره كرد: مجموعه رجا و خادمان مردم در قطارها در اولین روزهای اعلام شیوع ویروس كرونا در كشور و با هدف سلامتی و آرامش مسافران در مسافرت با قطار، عملیات مه پاشی و ضد عفونی كردن قطارها را در تمام مبادی و مقاصد خصوصاً نقاط تماس مسافران با وسایل و تجهیزات قطارها، در دستور كار قرار داد.
رجبی تاكید كرد: استفاده از ماسك و دستكش توسط همه مأموران قطار خصوصاً مهمانداران در طول سفر الزامی شده، ضمن اینكه ژل های ضدعفونی و ضد عفونی شدن تمامی اجسام و ظروف آشپزی و استفاده از ظروف یك بار مصرف در توزیع غذا مورد تاكید ویژه قرار گرفته است.
وی به توزیع بروشور، نصب برچسب و تراكت های اطلاع رسانی و آموزشی در قطارها برای آگاهی مسافران از نحوه پیشگیری و مراقبت های بهداشتی درباب این ویروس اشاره نمود و اظهار داشت: هموطنان از ضدعفونی بودن و بهداشتی بودن محیط قطارها اطمینان داشته باشند و خودشان هم در مسافرت با قطار نكات ایمنی را بطور جدی رعایت نمایند.

منبع: