گودرزی: محتكرین بازار مسكن منتظر تصمیم های اثر گذار مجلس یازدهم باشند

مدیرسا: یك عضو كمیسیون اجتماعی مجلس به محتكرین بازار مسكن آگهی داد كه منتظر تصمیمات اثرگذار مجلس یازدهم در حوزه بازار مسكن باشند چونكه آنهایی كه این املاك را احتكار می كنند به سبب این تصمیمات ضرر خواهند كرد.
به گزارش مدیرسا به نقل از ایسنا، عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی جلسه علنی امروز مجلس اظهار داشت: از سپاه و بسیج به سبب مشارکت قابل توجه و موثر در رزمایش مومنانه تشکر می کنم. بارها نشان دادند که در گره گشایی از کار مردم در شرایط سخت نقشی اساسی دارند.
وی ادامه داد: آقای روحانی از وضعیت بازار مسکن خبر ندارید؟ ما در جامعه ازوضعیت بازار مسکن اطلاع داشته و به دنبال این مساله هستیم مستاجرین ما چه گناهی کردند؟ افرادی که مسکن احتکار می کنند مطمئن باشند که مجلس یازدهم در بحث گرانی مسکن به صورت جدی ورود خواهدنمود و اینها که املاک احتکار کردند ضرر خواهند کرد منتظر تصمیم های مهم و اثرگذار مجلس یازدهم در این زمینه باشند.
این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس بیان کرد: آقای روحانی تولید ما نابود شده است چونکه درآمد دلالی از تولید و کسب و کار بیشتر است.
گودرزی خطاب به رئیس قوه قضاییه عنوان کرد: اگر دولت اراده ای برای نظارت بر بازار مسکن و گرانی ندارد شما خود راسا به این مساله ورود کنید؛ چونکه شما دستگاه نظارتی هستید.
او در آخر افزود: مگر دولت نداریم؟ آقای روحانی اگر نمی توانید کنار بروید تا فردی دیگر بیاید و وضعیت مردم را روشن کند.

منبع: