رئیس جمهور از وزیر اقتصاد به علت ایجاد شفافیت اقتصادی قدردانی نمود

مدیرسا: در حاشیه جلسه شورای اجرایی فناوری اطلاعات کشور از وزیر اقتصاد برای توسعه دولت الکترونیک و شفافیت در وزارت اقتصاد از جانب رئیس جمهور تقدیر صورت گرفت.

به گزارش مدیرسا به نقل از وزارت اقتصاد، در حاشیه جلسه امروز شورای اجرایی فناوری اطلاعات، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور، از فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی برای تلاشهای مجدانه و اهتمام در اجرای برنامه توسعه دولت الکترونیک در حوزه های بورس و اوراق بهادار، خدمات غیرحضوری و تسهیل فضای کسب و کار، بیمه ها و خزانه داری کل کشور با اهدای لوح، قدردانی نمود.
در لوح تقدیر رئیس جمهور خطاب به وزیر اقتصاد آمده است:
جناب آقای دکتر فرهاد دژپسند
وزیر امور اقتصادی و دارایی
دولت الکترونیک و هوشمند یکی از برنامه های اولویت دار دولت تدبیر و امید بوده است و برای تحقق این هدف اقدامات مناسبی در ایجاد زیر ساخت و سکوهای خدماتی به منظور تسریع در خدمات رسانی به مردم و شفافیت انجام شده است.
بدین وسیله از تلاشهای مجدانه جنابعالی در اهتمام به اجرای برنامه توسعه دولت الکترونیکی در حوزه های بورس و اوراق بهادار، خدمات غیرحضوری و تسهیل فضای کسب و کار، بیمه ها و خزانه داری کل کشور تقدیر و تشکر به عمل می آید.
امید است در سایه توجهات حضرت ولی عصر (ع) و اهداف دولت تدبیر و امید، همچنان در خدمت به نظام جمهوری اسلامی و ایران و کسب رضایتمندی مردم عزیز موفق و مؤید باشید.

منبع: