همه چیز درباره مرحله پنجم نام نویسی مسكن ملی تهرانی ها در هفت شهر می توانند ثبت نام كنند بعلاوه تصاویر

به گزارش مدیرسا مرحله پنجم ثبت نام از متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در ۲۴۵ شهر شروع شده که ساکنان کلانشهر تهران می توانند در شهرهای جدید پرند، هشتگرد، ایوانکی، نصیرشهر، صفادشت، رباط کریم و قرچک نام نویسی کنند.
به گزارش مدیرسا به نقل از ایسنا، مرحله پنجم ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در ۲۴۵ شهر از استانهای کشور (بجز شهرهای استانهای کردستان، کهگیلویه و بویراحمد و خراسان جنوبی) از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه ۱۹ خردادماه ۱۴۰۰ شروع شده و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.
متقاضیان برای نام نویسی به نشانی اینترنتی tem.mrud.ir رجوع کنند. متاهل یا زن خودسرپرست به شرط داشتن ۳۵ سال سن، عدم استفاده از زمین یا مسکن دولتی از آغاز انقلاب تا کنون، عدم مالکیت از سال ۱۳۸۴ به بعد و سابقه سکونت پنج ساله در شهر یا شهرهای نزدیک محل تقاضا همچون شروط ثبت نام است.
متقاضیان ساکن در کلان شهر تهران در این مرحله می توانند علاوه بر شهرهای جدید پرند، هشتگرد و ایوانکی، در شهرهای نصیرشهر، صفادشت و رباط کریم و قرچک هم ثبت نام کنند. متقاضیان ساکن در شهرهای بهارستان، قدس و ملارد می توانند در نصیرشهر و رباط کریم و متقاضیان ساکن در شهرری هم می توانند در شهر قرچک ثبت نام کنند. محل تأمین زمین متقاضیان ساکن در شهر مینوشهر در استان خوزستان، شهر خرمشهر است.
پروژه مسکن ملی رباط کریم در استان تهران