مدیر فرودگاه یاسوج خبر داد برقراری پرواز مستقیم یاسوج – مشهد از ۱۵ تیرماه

به گزارش مدیرسا کهگیلویه و بویراحمد مدیر فرودگاه یاسوج اظهار داشت: برای اولین بار پرواز مستقیم یاسوج – مشهد و بالعکس از طرف شرکت هواپیمایی پارس ایر در فرودگاه یاسوج صورت خواهد گرفت.
«عنایت انصاری فرد» در گفت و گو با خبرنگار ایسنا درباب جزییات این پرواز اضافه کرد: با پیگیری های انجام شده با شرکت هواپیمایی پارس ایر، پرواز یاسوج – مشهد از روز سه شنبه ۱۵ تیرماه ۱۴۰۰ برقرار می شود.
وی اظهار نمود: این پرواز روزهای سه شنبه از یاسوج ساعت ۸ بامداد و از مشهد ساعت ۱۰ و ۴۵ دقیقه و روزهای جمعه از یاسوج ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه و از مشهد ساعت ۱۱ انجام می شود.
مدیر فرودگاه یاسوج اشاره کرد: این پرواز که اتصال هوایی پایتخت طبیعت ایران را به پایتخت معنوی ایران محقق می کند، با هواپیمای CRJ۲۰۰ به طرفیت ۵۰ نفر انجام می شود.
انصاری اشاره کرد: طی مکاتبه ای که با نماینده مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی داشته ایم پیشنهاد شده که برای پایین آمدن هزینه مردم در این سفر زیارتی مبلغ یک میلیارد تومان وام کم بهره به شرکت پارس ایر پرداخت گردد.
وی افزود: همین طور برای کاهش هزینه سفر و رفاه حال مردم و رونق و استمرار این پرواز به متقاضیان سفر به مشهد بوسیله این پرواز یکی از بانک های استان مبلغ سه میلیون تومان وام قرض الحسنه زیارتی به مردم پرداخت کند.
مدیر فرودگاه یاسوج بیان کرد: استمرار این پرواز مشروط به استقبال شهروندان، مدیران و مسئولان دستگاه های اجرائی استان کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود که می طلبد اطلاع رسانی دقیق به مردم استان صورت گیرد تا از این پروازها بهره ببرند.
گفتنی است که هزینه بلیط رفت و برگشت پرواز یاسوج- مشهد و بالعکس دومیلیون تومان می شود و در صورتیکه زوار متقاضی هتل با صبحانه، شام و نهار باشند این هزینه دو میلیون و ۶۰۰ هزار تومان می شود.

منبع: