از سوی جهانگیری صورت گرفت؛ ابلاغ سند ارتقای راندمان بخش آب، برق و گاز

مدیرسا: معاون اول رییس جمهور، سند ارتقای راندمان بخش آب، برق و گاز را بعنوان یکی دیگر از اسناد ارتقای راندمان پیشنهادی وزارتخانه های متولی ۹ بخش اقتصادی، ابلاغ نمود.

به گزارش مدیرسا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیئت دولت، هیئت وزیران در جلسه مورخ ۹ تیر ۱۴۰۰ و در اجرای تکلیف مقرر در ماده (۵) قانون برنامه ششم توسعه درباب استقرار چرخه راندمان در دستگاه های اجرائی کشور و تدوین برنامه های عملیاتی ارتقای راندمان و در امتداد تحقق اهداف مندرج در این قانون، سند ارتقای راندمان بخش آب، برق و گاز را بعنوان یکی دیگر از اسناد ارتقای راندمان پیشنهادی وزارتخانه های متولی (۹) بخش اقتصادی به تصویب رساند.
به سبب سند مذکور، وزارت نفت (شرکت ملی گاز ایران) و سازمان انرژی اتمی ایران موظفند گزارش پیشرفت اقدامات و برنامه های مندرج در این سند را در مقاطع زمانی شش ماهه تهیه و به سازمان ملی راندمان ایران ارائه نمایند.
در بخش آب، برق و گاز، فاکتورهای رشد ارزش افزوده، رشد راندمان کل عوامل تولید و رشد عوامل تولید (نیروی کار و سرمایه) آن طی سالهای برنامه ششم توسعه به ترتیب ۹، ۲ و ۷ درصد هدفگذاری شده و عملکرد این بخش در موارد فوق طی سالهای برنامه ششم توسعه به ترتیب ۵، ۳ و ۲ درصد بوده است.
این سند از طرف «اسحاق جهانگیری» معاون اول رییس جمهور ابلاغ گردید.

منبع: