معاون نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان بازرسی كل كشور: مسؤلان با استفاده از ظرفیت ها مشكلات بندر امام را رفع كنند

به گزارش مدیرسا معاون نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان بازرسی کل کشور اظهار داشت: همه مسؤلان اراده دارند که با تعامل و استفاده از همه ظرفیت ها و منابع موجود، مشکلات بندر امام را رفع کنند.

به گزارش مدیرسا به نقل از مهر، غلام عباس ترکی ظهر چهارشنبه در حاشیه بازدید از بندر امام اظهار نمود: در زمینه کالاهای اساسی و نهاده های دامی به علت ماندگاری کالا در بنادر و گمرکات در بعضی موارد بیش از اندازه معمول شده است، تصمیم گرفته شده تا با حضور مسؤلان ذی ربط شامل صمت، جهاد کشاورزی، گمرک، راهداری، بانک مرکزی و دیگر بخش های مرتبط از بندر امام یک بازدید میدانی صورت گیرد چون عمده فعالیت ها در این بندر انجام می شود.
وی اضافه کرد: برای حضور میدانی و بازدید از چالش های موجود و عرضه راهکار برای رفع مشکلات مردم امروز به بندر امام حضور یافته تا با تعامل همه دستگاه ها به صورت فوق العاده این مشکلات موجود برطرف شوند.
معاون نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان بازرسی کل کشور خاطرنشان کرد: به نظر می آید که همه مسؤلان حاضر اراده دارند که با تعامل و استفاده از همه ظرفیت ها و منابع موجود، مشکلات بندر امام را برطرف کنند؛ چالش ها و مشکلاتی در بخش راهداری و حمل و نقل، تأمین ارز و شاید بخشی هم در ارتباط با صاحبان کالا باشد که مقررات را رعایت نکردند.
ترکی اظهار داشت: بسته های تشویقی مناسبی برای کامیون داران در نظر گرفته شده که امید می رود که بخش خصوصی از آن استقبال و برای تخلیه کالاهای رسوبی بنادر و گمرکات همچون بندر امام همکاری کنند.
وی بیان نمود: در سازمان بازرسی کشور در استان ها هم بازرسی کل وجود دارد و بازرس کل خوزستان هم امروز حضور دارند؛ هرکسی از مردم، مراجعان و صاحبان کالا می توانند اعتراضات خویش را به بازرسی استان خوزستان اعلام کنند.
معاون نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان بازرسی کل کشور خاطرنشان کرد: در عین حال سامانه اعلام شکایات بازرسی کشور هم وجود دارد که به صورت غیرحضوری مطرح و اساسا مورد رسیدگی قرار می گیرد.

منبع: