عبدالملكی: تغییر دولت ها، پنجره ای برای تحول بوجود می آورد

به گزارش مدیرسا وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در آیین معارفه و تکریم معاونین توسعه مدیریت و منابع، روابط کار و رئیس سازمان بهزیستی کشور اظهار داشت: تغییر دولت ها، پنجره ای را برای تحول بوجود می آورد.
به گزارش مدیرسا به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این آئین، بر مدیریت و نظارت منابع این وزارت خانه، رفع دغدغه های معیشتی، ارتقای وضعیت رفاهی کارگران و سطح زندگی گروههای صدمه پذیر بخصوص افراد دارای معلولیت تاکید نمود. وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در ادامه، سید محمدرضا حسینی را بعنوان معاون توسعه مدیریت و منابع معرفی نمود و اظهار داشت: وی در هر مسندی که حضور داشته، منشأ اثرات بلندمدت و مثبتی بوده و همواره دغدغه مردم، مستضعفان و محرومین را داشته است. وی خطاب به حسینی تصریح کرد: برای تقویت منابع انسانی، مدیریت منابع و نظارت در این حوزه تلاش کند. عبدالملکی اضافه کرد: انتظار یک عملکرد متفاوت در این عرصه از وزارت را دارم چون که فقط تجمیع صورت گرفته، ازاین رو باید اقدامات جدی تر همراه با دانش روز صورت گیرد و از ظرفیت های درونی و بیرونی استفاده گردد. وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بخش دیگری از سخنانش، علی حسین رعیتی فرد را بعنوان معاون روابط کار معرفی و خاطرنشان کرد: وی، قبلاً رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور بوده است؛ سردار رعیتی فرد، دغدغه کارگری دارد و همواره با کارگران و کارفرمایان در ارتباط و تعامل بوده است. وی با تکیه بر اینکه، این معاونت به روحیه جهادی نیاز دارد، از سردار رعیتی فرد، خواست که برای ارتقای وضعیت رفاهی کارگران و بهبود کار و تولید در کشور تلاش کند و برنامه ریزی های لازم را انجام دهد. وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، همینطور «علی محمد قادری» را بعنوان معاون وزیر و رئیس جدید سازمان بهزیستی کشور معرفی و او را فردی جهادی، مدافع حرم و همنشین محرومان و بی سرپرستان دانست و تصریح کرد: حضور وی، منشأ خلاقیت های فراوان خواهد بود و قطعا، سازمان بهزیستی دوره جدیدی را تجربه می کند. عبدالملکی از قادری هم خواست در جهت رشد و ارتقا سطح زندگی گروههای صدمه پذیر و مرتفع ساختن نیازهای معیشتی جامعه هدف بخصوص افراد دارای معلولیت گام بردارد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، همچنین، «وحید زارع فکری» را بعنوان مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی، معرفی و از وی بعنوان جوانی خلاق، خوش فکر و خوش آتیه یاد کرد.
در انتها این مراسم، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اهدای لوح تقدیر به معاونین و رئیس پیشین سازمان بهزیستی کشور از تلاشهای آنان در دوران مسئولیت شان قدردانی کرد.

منبع: