با حكم وزیر راه و شهرسازی صفایی مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی شد

مدیرسا: علی اکبر صفایی با حکم رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی بعنوان معاون وزیر و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی منصوب گردید.
به گزارش مدیرسا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنارد و دریانوردی، در قسمتی از حکم رستم قاسمی خطاب به علی اکبر صفایی آمده است: امید است با اتکال به الطاف الهی، در اجرای سیاست های نظام و استفاده از تمامی ظرفیت ها و استعدادهای بالقوه وزارتخانه اهتمام ویژه داشته و با تجارب خویش در قالب قوانین و مقررات در ایفای بهینه و مطلوب وظایف محوبه موفق و موید باشید.
علی اکبر صفایی که متولد سال ۱۳۴۹ در شهر کازرون است، دارای مدرک کارشناسی بنادرو کشتیرانی، کارشناسی ارشد علوم دریایی از دانشگاه جهانی دریانوردی مالمو سوئد و دکتری علوم دریایی(مهندسی دریا) از دانشگاه صنعتی امیرکبیر(پلی تکنیک تهران) است.
وی ابتدا فعالیت خودرا از کارشناس دریایی و بندری و سپس کار در بخش های مدیریتی بنادرکشور شروع کرد او بعد از فارغ التحصیلی از دانشگاه دریانوردی جهانی معاونت دریایی وبندری بندرشهید رجایی، مدیرکلی حفاظت وایمنی دریایی سازمان بنادر ودریانوردی و مدیرکل بنادرو دریانوردی استان هرمزگان، را برعهده گرفت.
صفایی بعد از سالها فعالیت و حضور موثر در بخش بندری، بعنوان مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت ملی نفتکش ایران وارد بخش کشتیرانی شد.
صفایی بعد از ترک شرکت ملی نفتکش ایران به سمت مشاور مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در امور دریایی و بندری منصوب گردید تا بار دیگر در این بخش فعالیت کند.

منبع: