ثبت نام بیش از ۱۴ هزار متقاضی قمی در طرح جهش تولید مسکن

قم مدیرکل راه و شهرسازی استان قم از ثبت نام ۱۴۳۶۱ متقاضی قمی در سامانه طرح جهش تولید مسکن بعد از گذشت دو روز از شروع ثبت نام آگاهی داد.
حسن صبوری ضمن اعلام خبر ثبت نام شهروندان قمی در سامانه ثمن بیان کرد: پس از گذشت دو روز از شروع ثبت نام در طرح جهش تولید مسکن در استان قم، ۱۴۲۰۱ متقاضی در شهر قم، ۱۱۸ متقاضی در شهر کهک، ۳۲ متقاضی در شهر دستجرد و ۱۰ متقاضی در شهر سلفچگان نام نویسی کرده اند.
وی بابیان این که ثبت نام در طرح جهش تولید مسکن در استان قم از روز سه شنبه هشتم آذرماه شروع شده است و تا یک ماه ادامه خواهد داشت، اظهار نمود: متقاضیان برای نام نویسی به سامانه طرح جهش تولید مسکن به آدرس https: //saman.mrud.ir/ مراجعه نمایند.
وی افزود: متقاضیان فاز پنج که در خردادماه ثبت نام کرده اند نیاز به ثبت نام مجدد نداشته و بصورت مستقیم به طرح جدید وارد خواهند شد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان قم اظهار نمود: متقاضیان امیرکبیر نیز در صورت تمایل به ثبت نام در شهر قم می بایست نسبت به حذف و انصراف از آن جا اقدام و مجدد در سامانه ثبت نام کنند.
صبوری در آخر اظهار داشت: اقدامات و جزئیات پس از ثبت نام، متعاقباً بوسیله رسانه های جمعی و سامانه ثمن به اطلاع متقاضیان خواهد رسید و درخواست می شود ثبت نام کنندگان از مراجعه حضوری به این اداره کل اجتناب کنند.