نایب رئیس كمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاكید كرد باید رعایت پروتکل ها در وسایل حمل و نقل جدی گرفته شود

نایب رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی اشاره کرد: متاسفانه شاهد می باشیم که قطارها، هواپیماها و اتوبوس ها با ظرفیت کامل به فعالیت خود ادامه می دهند و رعایت پروتکل ها به صورتی در سطح جامعه کمرنگ شده است.
اسماعیل حسین زهی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به ضرورت تشدید نظارت ها بر مرزهای کشور بمنظور ممانعت از ورود گسترده افراد مبتلا به سویه اُمیکرون به داخل کشور، بیان کرد: متاسفانه جهان با ویروس کرونا درگیر شده و هر روز شاهد ورود سویه های جدید این بیماری در سطح دنیا هستیم. رعایت پروتکل ها کماکان یک امر ضروری بوده و برای حفظ سلامت جامعه باید سفارش پزشکان محور کار باشد.
ایشان سپس اظهار نمود: متاسفانه شاهد می باشیم که قطارها، هواپیما ها و اتوبوس ها با ظرفیت کامل به فعالیت خود ادامه می دهند و رعایت پروتکل ها به صورتی در سطح جامعه کمرنگ شده است. لازم همه بخش ها دست به دست هم داده تا از شیوع گسترده سویه اُمیکرون در کشور جلوگیری شود.
نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی، اشاره کرد: بمنظور ممانعت از ورود سویه جدید به داخل کشور باید نظارت دقیقی بر روی مبانی ورودی و خروجی کشور اعمال شود. گاهی شاهد می باشیم که از مرزهای جنوب شرقی کشور برداران افغان بوسیله مبانی غیر رسمی وارد کشور می شوند. باید نظارت دقیق تری در مرزهای زمینی و هوایی کشور اعمال شود.
ایشان سپس اشاره کرد: نباید اجازه داد رعایت پروتکل ها در سطح جامعه کمرنگ شده و همه باید دست به دست هم دهیم تا از شیوع گسترده سویه اُمیکرون در داخل کشور جلوگیری نماییم.