بهره برداری و کلنگ زنی ۶ پروژه راهداری در خوزستان

مدیرسا: خوزستان ۶ پروژه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان به مناسبت ۲۲ بهمن بصورت ویدئو کنفرانسی بهره برداری و کلنگ زنی شد.

غلاعباس بهرامی نیا مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان در مراسم بهره برداری و کلنگ زنی ۶ پروژه این اداره کل به مناسبت دهه فجر که شامگاه ۲۱ بهمن ماه بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار نمود: امروز پروژه های بهسازی و روکش آسفالت راه های اصلی، فرعی و روستایی به طول ۲۲۸ کیلومتر، راه اندازی راه روستایی به طول ۵۷ کیلومتر و تهیه و نصب نیوجرسی به طول ۱۵.۵ کیلومتر با اعتباری بیش از ۲ هزار و ۳۲۵ میلیاردریال راه اندازی شد.

به گزارش مدیرسا به نقل از ایسنا، وی ادامه داد: همین طور به همین مناسبت پروژه های ۳۰ کیلومتر آسفالت راه های اصلی، فرعی و روستایی، ۲۳۹ کیلومتر راه اندازی راه روستایی و ۱۰.۵ کیلومتر راه اندازی روشنایی با اعتبار بیش از ۳ هزار و ۴۵۸ میلیاردریال کلنگ زنی شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان با اعلان اینکه عمده پروژه های آماده کلنگ زنی در زمینه راه روستایی هستند، اشاره کرد: راه اندازی ۴۵۰ کیلومتر راه روستایی تا سال آینده از مهم ترین پروژه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای است که امیدوار هستیم با تخصیص مناسب اعتبار، شاهد اجرای آن باشیم.

بهرامی نیا با اشاره به بهره برداری مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در ۲۰ کیلومتری محور اهواز – ماهشهر با اعتبار بیش از ۱۲۰ میلیاردریال، اظهار داشت: استان خوزستان با بهره مندی از ۵۲ مجتمع خدمات رفاهی بین راهی، دارای رتبه برتر در تعداد مجتمع های خدماتی رفاهی در سطح کشور است.

وی افزود: ۲۷ مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در استان درحال ساخت هستند که ۹ مجتمع، پیشرفت فیزیکی بیش از ۷۰ درصد دارند و تا نیمه نخست سال آینده به بهره برداری خواهند رسید.

بهرامی نیا عنوان کرد: علاوه بر پروژه های امروز، در هفتمین روز از دهه مبارک فجر، ۱۱ پروژه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان با اعتبار بیش از ۸ هزار و ۱۲۰ میلیاردریال و اشتغال زایی ۸۷۰ نفر بصورت ویدئو کنفرانس با حضور وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در پایانه مرزی بین المللی شلمچه به بهره برداری رسیدند.

منبع: