مقتدایی در نامه ای به مخبر منابع لازم به صندوق بازنشستگی داده شود

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در نامه ای به معاون اول رئیس جمهوری خواهان تخصیص منابع لازم به صندوق بازنشستگی برای پرداخت حقوق بازنشستگان شد.
به گزارش مدیرسا به نقل از ایسنا، متن نامه عباس مقتدایی نماینده اصفهان به محمد مخبر معاون اول رئیس جمهوری به شرح زیر است:
«جناب آقای دکتر مخبر
معاون اول محترم رئیس جمهور
باسلام و احترام،
باتوجه به این که در آستانه تحویل سال قرار داریم ولی همانگونه که مستحضرید تابحال حقوق بازنشستگان کشوری به صورت کامل پرداخت نگردیده است و توسط این صندوق اعلام گردیده متناسب با تأمین اعتبار، حقوق ها واریز می شود. این که توسط این صندوق بعد از مدت زیادی تاخیر در پرداخت، در روز ۲۷ اسفند اعلام گردد که هر زمان اعتبار تأمین شد، حقوق واریز می شود و حتی موعد دقیق زمان واریز مشخص نباشد، رویکرد غلط و ناصوابی است. جای تعجب است که چرا امر به این مهمی درخصوصش تدبیر نشده و مدیران با وعده های غیرمشخص تلاش در ایجاد بی اعتمادی در میان جامعه بازنشستگی دارند. آیا صندوق بازنشستگی کشوری و سازمان برنامه و بودجه متوجه نیستند که بازنشسته عزیز(که غالبا عیالوار هستند) چگونه در روز پایانی سال و افزایش قیمت کالاهای اساسی، مایحتاج عید و نوروز ۱۴۰۱ را تهیه کنند؛ درحالیکه حقوق او همچنان پرداخت نشده است!؟
مستدعی است ضمن عرضه رهنمود لازم به متولیان امر در سازمان برنامه و بودجه و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دستور فرمایید در اسرع وقت منابع لازم جهت پرداخت حقوق بازنشستگان دراختیار صندوق بازنشستگی قرار گیرد تا با قید فوریت در روز جاری پرداخت حقوق صورت گیرد. از حسن توجه جنابعالی قدردانی می نماید.»

منبع: