رئیس سازمان صمت لرستان: پرداخت بخشی از معوقات پرسنل عظیم خودرو بروجرد

به گزارش مدیرسا لرستان رئیس سازمان صمت لرستان از پرداخت بخشی از معوقات پرسنل عظیم خودرو بروجرد اطلاع داد.
بهمن جعفری، در گفتگو با ایسنا، در ارتباط با وضعیت کارخانه عظیم خودرو بروجرد، اظهار نمود: با عنایت به این که مبحث در مراجع قضایی در دست بررسی می باشد، سال قبل ۱۵۰ نفر از پرسنل و کارگران مجموعه حقوقی را دریافت نکرده بودند و با عنایت به پیگیری های نماینده ولی فقیه در استان، نمایندگان مردم شهرستان بروجرد در مجلس شورای اسلامی، استاندار لرستان و پیگیری هایی که در وزارت صمت صورت گرفت، دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان که حقوق معوق شش ماهه اول سال قبل این افراد بود پرداخت گردید.
وی افزود: برای پرداخت معوقات نیمه دوم سال ۱۴۰۰ پیگیری های لازم را انجام خواهیم داد.
جعفری افزود: با عنایت به پیگیری هایی که در وزارت صمت و مراجع قضایی در حال انجام می باشد، امیدواریم مسائل حقوقی در اسرع وقت حل و فصل شده و امکان راه اندازی مجدد شرکت فراهم گردد.
رئیس سازمان صمت لرستان تاکید کرد: راه اندازی مجدد شرکت عظیم خودرو بروجرد منوط به موضوعات حقوقی و قضایی، رفع مسدودی حساب ها و ثبت سفارش های مورد نیاز که منجر به تولید خودرو های مدنظر انتینگ X۷ و X۵ و فوتون ساوانا می شود، است.
جعفری اضافه کرد: شرکت از قبل هم پیش فروش هایی انجام دادند که متأسفانه در زمان مقرر به تعهدات خودشان عمل نکردند.
این مسئول اظهار داشت: هم اکنون عمده مسائل حقوقی به عدم تعهدات شرکت عظیم خودرود بر می گردد که بموقع خودرو را به مشتریان تحویل ندادند.