با حضور استاندار خراسان رضوی؛ شروع طرح نهضت ملی مسکن در کاشمر

مدیرسا: کاشمر ـ استاندار خراسان رضوی از شروع عملیات ساخت بیش از سه هزار واحد مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن آگاهی داد.

به گزارش مدیرسا به نقل از مهر، یعقوبعلی نظری ظهر یکشنبه همزمان با هفته دولت در ابتدای سفر خود به شهر کاشمر با غبار روبی مزار شهدای گم نام دانشگاه آزاد در پروژه نهضت ملی مسکن که با حضور امام جمعه، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و مسئولین ادارات و مردم مسئولین کاشمر همراه بود، دستور عملیات اجرائی این پروژه را صادر کرد.
استاندار خراسان رضوی با حضور در فاز ۵ مسکن مهر و بازدید از پروژه های شهرداری کاشمر اظهار داشت: موضوع مسکن در سبد خانوار و معیشت خانواده ها تأثیر بسیار دارد و باتوجه به سفر قبلی ام به شهر کاشمر، امروز عملیات ساخت بیش از سه هزار واحد مسکونی در طرح ملی مسکن شروع شد.
وی اضافه کرد: عملیات اجرائی نهضت ملی کاشمر در ۳۲ هکتار اجرا و همین طور پروژه ۱۵۶ واحدی نهضت ملی در زمینی به مساحت بیش از ۱۱ هزار متر مربع با راه اندازی بیش از ۲۸ هزار متر مربع بنا ایجاد می شود.
نظری اظهار داشت: بهره برداری از ۱۵ پروژه شهرداری با اعتبار ۶۲۱ میلیاردریالی که شامل طرح های آسفالت معابر شهری، ایجاد پارک محله ای، فضای سبز و بازی کودکان، بهسازی معابر شهری، گرمخانه، راه اندازی سالن ورزشی، و راه اندازی نیروگاه خورشیدی ۵۰ کیلوواتی را شامل می شود از خدمات خوب مسئولین به شهروندان کاشمر است.
استاندار خراسان رضوی با اعلان اینکه یکی دیگر از خواسته های به حق مردم دیار ترشیز دوبانده شدن جاده کاشمر به شادمهر است اشاره کرد: گرچه ۲۰ کیلومتر اول این جاده به بهره برداری رسیده است، قطعه دوم آن حدود ۳۰ درصد پیشرفت و برای راه اندازی قطعه سوم پیمانکار انتخاب شده است.
وی اضافه کرد: تمام این پروژه ها نمونه ای از اتحاد مسئولین است که در کنار هم توانسته اند بهره برداری از این پروژه ها را رقم زنند.
در ادامه سفر چند ساعته استاندار خراسان رضوی به کاشمر مرکز خدمات جامع سلامت شهری اباذر و مرکز ولی عصر (عج) با هزینه ای بیش از ۱۸ میلیاردریال که جمعیتی بیش از ۵۰ هزار نفر را تحت پوشش می دهد به بهره برداری رسید، همین طور بهره برداری از آسفالت بیش از ۱۰۰ هزار متر مربع در روستاهای شهرستان کاشمر با اعتبار ۱۲۱ میلیارد و ۸۸۳ میلیون ریال انجام گرفت.

منبع: