حمایت بیمه سینا از شرکت های فعال حوزه نفت، گاز و پتروشیمی

مدیرسا: بیمه سینا با حضور در دومین نمایشگاه و همایش معرفی فرصت های سرمایه گذاری و توسعه حوزه نفت، گاز، پتروشیمی و… در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور IFEEX۲۰۲۳ گامی در پشتیبانی از این صنایع برداشت.

به گزارش مدیرسا به نقل از روابط عمومی و امور بینالملل بیمه سینا؛ در جهت پشتیبانی از صنایع نفت، گاز و پتروشیمی؛ بیمه سینا با حضور در دومین نمایشگاه و همایش معرفی فرصت های سرمایه گذاری و توسعه حوزه نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی های تجدیدپذیر در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور IFEEX۲۰۲۳ آمادگی خویش را برای نقش آفرینی در این صنعت اعلام نمود.
بر اساس این گزارش، بیمه سینا که با داشتن شعبه فعال در جزیره قشم از سالیان گذشته در کنار مردم و شرکتهای فعال حوزه نفت و انرژی این منطقه بوده است، سال جاری با حضور در این رویداد نمایشگاهی در تلاش است تا خدمات بیمه ای خویش را به صنعتگران حوزه نفت و گاز کشور معرفی نماید.
این گزارش می افزاید، در این نمایشگاه که با نشست های تخصصی و حضور شرکت ها، مسؤلان و فعالان صنعت نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی های تجدیدپذیر برگزار می شود، نمایندگان و کارشناسان بیمه سینا ضمن عرضه مشاوره بیمه ای به شرکتهای حاضر در نمایشگاه، به صورت تخصصی، ظرفیت ها، توانمندی ها، محصولات و خدمات بیمه ای خود در رشته های انرژی، مهندسی، مسئولیت و آتشسوزی را برای شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان تشریح می کنند.
طبق این گزارش، بیمه سینا امسال پروژه های مختلفی همچون پروژه راه اندازی خط لوله ۳۲ اینچی فاز ۱۶ پارس جنوبی، دکل های حفاری خشکی و دریایی را زیر پوشش بیمه قرار داده است.
یادآور می شود، ایجاد ارتباط سازنده بین صنایع نفت، گاز و پتروشیمی و مناطق آزاد، مناطق ویژه اقتصادی، همینطور شناسایی و معرفی ظرفیت های سرمایه گذاری و توسعه در این مناطق همچون اهداف برگزاری این نمایشگاه عنوان شده است.
گفتنی است، دومین نمایشگاه و همایش معرفی فرصت های سرمایه گذاری و توسعه حوزه نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی های تجدیدپذیر در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور سوم تا پنجم بهمن ماه با حضور فعال بیمه سینا در مرکز نمایشگاه های بین المللی و مرکز بین المللی رشد جزیره قشم برگزار می گردد.