وزیر تعاون، كار و رفاه اجتماعی: اقتصاد کشور حول محور تلاش کارگران حرکت می کند

به گزارش مدیرسا، از تهران وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: طی دو سال فعالیت و تلاش دولت سیزدهم، کشور به رشد اقتصادی بالای سه درصد دست یافته و باید با تلاش و همت مضاعف، این رشد اقتصادی به بالای هشت درصد برسد که این مهم در بستر تفکر کارگران و فعالان حوزه اقتصادی و تولیدی محقق می شود تا کشور همچون گذشته عزت و اقتدار بیش از پیش به دست آورد.
به گزارش مدیرسا به نقل از ایسنا، سیدصولت مرتضوی عصر چهارشنبه ۱۰ خرداد ماه در جمع فعالان اقتصادی و صنعتگران شهرستان پاکدشت که در سالن همایش های شهرک صنعتی عباس آباد این شهرستان برگزار شد، تصریح کرد: اقتصاد کشور، حول محور تلاش کارگران حرکت می کند و در حالی که دشمنان ظالمانه ترین تحریم ها را ضد ملت ایران تحمیل کرده اند، کارگران با تلاش خود این توطئه ها را خنثی کرده اند.
وی ادامه داد: اگر مقرر است به هدف گذاری رشد اقتصادی هشت درصدی در کشور دست یابیم، باید توجه ویژه ای به حوزه کارگری و فعالان اقتصادی و تولیدی داشته باشیم.
وزیر تعاون اظهار نمود: طی دو سال فعالیت و تلاش دولت سیزدهم، کشور به رشد اقتصادی بالای سه درصد دست یافته و باید با تلاش و همت مضاعف، این رشد اقتصادی به بالای هشت درصد برسد که این مهم در بستر تفکر کارگران و فعالان حوزه اقتصادی و تولیدی محقق می شود تا کشور همچون گذشته عزت و اقتدار روزافزون به دست آورد.
وی در مورد مشکلات شهرستان پاکدشت در حوزه کارگری اظهار داشت: یکی از مهم ترین خواسته های قشر کارگری پاکدشت، دسترسی به مراکز درمانی است که در بازدید امروز مقرر شد تا درمانگاه این شهرستان تجهیز و از متخصصین برخوردار شود.
مرتضوی خاطرنشان کرد: راه اندازی بیمارستان تأمین اجتماعی یکی از نیازهای این شهرستان است ولی با عنایت به تصویب بودجه سال ۱۴۰۲، امکان تحقق آن امسال وجود ندارد، ازاین رو از فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران بخش خصوصی درخواست می شود تا با نگاه سرمایه گذاری در این عرصه وارد شده و با آغاز عملیات اجرایی این بیمارستان، از حمایت های دولت هم برخوردار شوند.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: مجموعه ورزشی کارگری شهرستان پاکدشت احتیاج به رسیدگی مجدد و فعال سازی بخش های موجود دارد تا با فعال شدن آن، در گام دوم به توسعه امکانات و فضاهای ورزشی همچون راه اندازی استخر که از گذشته کلنگ آن به زمین زده شده و اقدامی برای راه اندازی آن صورت نگرفته، توجه کرد.
وی از بخش خصوصی دعوت کرد که در امر راه اندازی استخر ورزشی کارگران وارد میدان شده و از زیرساخت های و امکاناتی که دولت می تواند در اختیار آنان قرار دهد، برخوردار شوند.
تلاش دولت اینست که با همت مضاعف، بهترین خدمات به مردم عرضه شود
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: تمام تلاش دولت سیزدهم اینست که با همت مضاعف، بهترین خدمات به مردم عرضه شود تا شرمنده مردم خونگرم و انقلابی نباشیم و مشکلات در کوتاه ترین زمان رفع گردد.
به گزارش مدیرسا به نقل از ایسنا، سید صولت مرتضوی همینطور در حاشیه بازدید از وضعیت قطار حومه ای تهران – ورامین _ پیشوا در جمع خبرنگاران اظهار نمود: در آستانه شصتمین سالگرد قیام خونین ۱۵ خرداد سال ۴۲ مردم دشت ورامین و به منظور ابلاغ سلام رئیس جمهور، سفر به شهرستان پیشوا بعنوان شهر خون و قیام در دستور کار قرار گرفته تا ضمن دیدار با مردم، مسائل و مشکلات این شهرستان بررسی شود.
وی اظهار نمود: یکی از مهم ترین وظایف ذاتی دولتمردان، نظارت عملیاتی و میدانی از پیشرفت امورات در مناطق مختلف کشور است ازاین رو، بازدیدی از قطار حومه ای تهران _ ورامین _ پیشوا صورت گرفت تا مطالبات مردم که از جانب نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و امام جمعه شهرستان پیشوا عرضه شده، از نزدیک مورد ارزیابی قرار گیرد.
وزیر تعاون اضافه کرد: تمام تلاش دولت سیزدهم اینست که با همت مضاعف، بهترین خدمات به مردم عرضه شود تا شرمنده مردم خونگرم و انقلابی نباشیم و مشکلات در کوتاه ترین زمان رفع گردد.
مرتضوی خاطرنشان کرد: تصمیماتی در مورد قطار حومه ای و درمانگاه تأمین اجتماعی پیشوا اتخاذ شده که از اثرات آن بزودی مردم پیشوا برخوردار خواهند شد.

منبع: