راه اندازی مرکز مدیریت عملیات پروازی OCC در اربعین

به گزارش مدیرسا، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور اظهار داشت: باتوجه به افزایش حجم پروازها در روزهای اربعین،  مرکز مدیریت و کنترل عملیات سازمان هواپیمایی کشوری فعالیت خودرا شروع کرد.
به گزارش مدیرسا به نقل از ایسنا، جعفر یازرلو امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مرکز مدیریت و کنترل عملیات سازمان هواپیمایی کشوری به عنوان یک تجربه موفق اولین بار در نوروز ۱۴۰۲ راه اندازی و تشکیل شده و در روزهای اربعین باتوجه به افزایش حجم پروازها فعالیت این مرکز شروع شد.
وی ادامه داد: هدف از راه اندازی مرکز occ دسترسی سریع و به لحظه شرکت های هواپیمایی به مدیران سازمان هواپیمایی، تشریک مساعی معاونین عملیات ایرلاین ها با یکدیگر، اتخاذ تصمیمات بموقع و واکنش سریع به تاخیرهای احتمالی است.
یازرلو با اعلان اینکه امروز سومین روز شروع به کار occ اربعین ۱۴۰۲ در سازمان هواپیمایی کشوری است، افزود: معاونان عملیات و نمایندگان تام الاختیار شرکت های هواپیمایی حاضر در عملیات اربعین امسال به همراه مدیران سازمان هواپیمایی کشوری به رصد و پایش مستمر و مداوم پروازهای اربعین می پردازند.
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور اشاره کرد: در پانزدهمین روز عملیات اربعین امسال، نمایندگان تام الاختیار و معاونان عملیات شرکت های هواپیمایی بر پردازش اطلاعات، رصد وپایش پروازهای اربعین در ۲۳ نقطه فرودگاهی در سراسر کشور نظارت می کنند.

منبع: