استاندار سیستان و بلوچستان : کاشت محصولات بومی در سیستان و بلوچستان باید توسعه پیدا کند

به گزارش مدیرسا، استاندار سیستان و بلوچستان اظهار داشت: باتوجه به شرایط اقلیمی منحصر به فرد این استان باید کاشت محصولات بومی توسعه یابد و از تمام ظرفیتهای موجود دراین زمینه استفاده گردد.

به گزارش مدیرسا به نقل از مهر، محمد کرمی روز شنبه در جمع نمازگزاران مسجد قبا اهل سنت اسپکه اظهار داشت: این منطقه ظرفیتهای زیادی در عرصه های مختلف همچون کشاورزی دارد، بدین سبب بخش تامین آب اهمیت فراوانی دارد.
وی با تأکید بر خدمت صادقانه مسؤولان به مردم منطقه، اضافه کرد: همه انسان ها در خسران و زیان هستند، مگر کسانی که عمل صالح انجام دهند که مصداق این عمل صالح خدمت به مردم است.
استاندار سیستان و بلوچستان اشاره کرد: جوانان و نوجوانان آینده سازان این کشور هستند بدین سبب باید بخش آموزش وپرورش نیز توسعه پیدا کند.
وی با اعلان اینکه خوشبختانه مسؤولان این منطقه عموماً از بین مردمان همین منطقه هستند بدین سبب باید با تمام وجود خودشان در راستای توسعه گام بردارند اظهار داشت: باید از خود مردم کمک بگیریم و از ظرفیت مردمی بی نظیر منطقه استفاده نمائیم چونکه حضور مردم همیشه سبب موفقیت طرح ها بوده است.
کرمی با اعلان اینکه زمین ها باید در اختیار مردم قرار گیرد تا مردم بتوانند در کنار باغات خود منازلشان را نیز بسازند اظهار داشت: به فضل الهی در حوزه گسترش امکانات لازم برای بهبود کیفیت زندگی افراد در روستاها و شهرهای استان اقدام شده و پروژه های مختلفی برای بهبود زیرساخت های استان درحال اجراست.
وی اظهار داشت: باید حضور جوانان و نوجوانان در شرکت های دانش بنیان و تعاونی دانش بنیان تسهیل یابد برای اینکه جوانان آینده سازان این استان هستند.

منبع: