آموزش باریستا آنلاین

باریستاهای با تجربه تر اغلب وظیفه آموزش کارکنان جدید را دارند. این آموزش می تواند از تهیه نوشیدنی های روزمره تا تولید نوشیدنی های تخصصی تا یادگیری نحوه استفاده از ماشین های پیچیده را شامل شود.

بسیاری از باریستا ها به مهارت های خود بسیار افتخار می کنند و سال ها آموزش باریستا آنلاین صرف توسعه تکنیک های خاص برای تهیه نوشیدنی های عالی می کنند. باریستاهای با تجربه تر اغلب وظیفه آموزش کارکنان جدید را دارند. این آموزش می تواند از تهیه نوشیدنی های روزمره تا تولید نوشیدنی های تخصصی تا یادگیری نحوه استفاده از ماشین های پیچیده را شامل شود. برخی از کافی شاپ ها باریستا هایی را استخدام می کنند که هیچ تجربه ای در تهیه قهوه و سایر نوشیدنی ها ندارند. با این حال، بسیاری از شرکت ها از شما انتظار دارند که کمی تجربه داشته باشید. اگر به هر گونه مهارت فنی نیاز دارید، آماده ارائه شواهدی از دانش خود باشید. به عنوان مثال، در طول مصاحبه، مدیر استخدام حتی ممکن است از باریستا بخواهد که در محل یک نوشیدنی مانند یک فنجان اسپرسو یا یک لاته درست کند

 

دوره آموزش باریستایی همراه با ۴۹٪ تخفیف پاییزه به مدت محدود

چرا ما

ما مجموعه آکادمی قهوه آمارو به عنوان یک مرکز آموزشی متخصص شناخته شده ایم ، ما برخی از بهترین آموزش ها  را برای سرعت بخشیدن به شما و تهیه اسپرسو استثنایی در هر زمان ارائه می دهیم.

در این دوره چی یاد می گیری

آموزش صفر تاصد آموزش باریستایی آموزش انواع قهوه برپایه اسپرسو لاته ، اسپرسو ماکیاتو ریسترتو و

آموزش طرز تهیه انواع قهوه های سرد

استابری موهیتو

پیناکولادا

لیموناد

موهیتو

میلک شیک ها

استابری میلک شیک

میلک شیک نوتلا

میلک شیک اسنکرز

میلک شیک پینات

همراه ۱۹۰ تا آیتم از نوشیدنی های سرد مثل ماکتل ها شیک ها و استوتی ها

با مدرک شرکتی قابل استعلام و مدرک فنی حرفه ای با هزینه جداگانه

همراه با ۵ سال پشتیبانی بعد از کلاس

برای دریافت بخش رایگان دوره وارد سایت آمارو باریستا شوید لینک پایین صفحه

 

مشاوره و ثبت نام ۰۹۹۱۹۰۰۴۹۴۲

https://amarobarista.com/?p=3599