غیر قابل پیش بینی مانند حرکت طلای جهانی

به گزارش مدیرسا، انس طلا به ناحیه مقاومت تاریخی خود رسیده است بنابراین پیشبینی وضعیت انس طلا در هفته آینده خیلی سخت است و احتمال ریزش زیر ۲۰۰۰ دلار یا صعود بالای ۲۲۰۰ دلار به یک اندازه وجود دارد.

به گزارش مدیرسا به نقل از مهر، انس طلا ماه ها درگیر عبور از ناحیه مقاومتی ۲ هزار و ۷۰ دلار است، انس طلا در روز جمعه هفته گذشته با رشد خوب توانست از ناحیه ۲۰۰۰ دلار به ناحیه مقاومتی ۲ هزار و ۷۱ دلار برسد.

انس طلا حالا در یک کانال صعودی طولانی مدت قرار گرفته است، انس طلا بارها برای شکستن ناحیه مقاومتی اقدام نموده و هر بار نیز نتوانسته این سقف را رو به بالا بشکند. روز جمعه با داده های جدید فدرال رزو در خصوص عدم افزایش نرخ بهره آمریکا، طلای جهانی به شدت قدرت گرفت و بازار سهام آمریکا نیز رشد خوبی را تجربه کردند.

حال با شروع باردیگر جنگ در غزه و احتمال کاهش نرخ بهره آمریکا، انس طلا در آستانه شکستن ناحیه مقاومتی است و باید دید در این هفته می تواند از پس آن بربیاید یا خیر.

معامله گرانی که تجربه فعالیت در انس طلا را دارند از جو به شدت احساسی در انس طلا آگاه هستند، تغییرات انس طلا به سرعت اتفاق افتاده و با یک خبر انس می تواند صعود سنگین یا نزول سختی را داشته باشد برای اینکه تمام معامله گران انس طلا با هیجان زیادی انس را معامله می کنند. اگر ناحیه ۲ هزار و ۷۱ دلار به سمت بالا شکسته شود، رسیدن انس به ناحیه ۲ هزار و ۲۰۰ دلار در این هفته بعید نخواهد بود.

منبع: