توسعه صنعت توریسم فشار روی درآمدهای نفتی را کاهش می دهد

به گزارش مدیرسا، وزیر نفت اظهار داشت: صنعت توریسم می تواند به بخش اقتصادی کشور کمک نماید و فشار روی درآمدهای نفتی را کم کند.

به گزارش مدیرسا به نقل از وزارت نفت، جواد اوجی ظهر امروز (سه شنبه، ۲۴ بهمن ماه) در بازدید از هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته اظهار داشت: بر اساس گزارش وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، توسعه گردشگری سال جاری در ایران نسبت به سال گذشته ۵۰ درصد رشد داشته که این خبر خوبی است.
وی با اشاره به اینکه ایران کشوری چهار فصل و دارای مناطق زیبا برای بحث گردشگری می باشد و می تواند به اقتصاد کشور کمک نماید ضمن ضمن اشاره به سخنان رئیس جمهوری اظهار نمود: صنعت توریسم می تواند به بخش اقتصادی کشور کمک نماید و فشار روی درآمدهای نفتی را کم کند.
وزیر نفت خاطرنشان کرد: بر اساس گزارش همکاران در حوزه گردشگری، فعالان گردشگری از کشورهای مختلف جهان در این نمایشگاه حضور یافته اند که تدبیر بزرگی است.
اوجی اضافه کرد: وزارت نفت هم مثل همیشه از صنعت توریسم حمایت کرده است، بخصوص در زمینه مسئولیت اجتماعی که در همه استان ها مدنظر بوده و هرگونه که بتوانیم از این صنعت پشتیبانی می نماییم.
هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته از ۲۳ تا ۲۶ بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران درحال برگزار اس

منبع: