قیمت سکه و طلا باز هم ریخت

به گزارش مدیرسا، قیمت سکه امامی (طرح جدید) نسبت به روز گذشته با کاهش یک میلیون و ۶۱۵ هزار تومانی مواجه گردید و به ۴۲ میلیون و ۸۸۵ هزار تومان رسید.

به گزارش مدیرسا به نقل از مهر، از روز گذشته روند ریزشی قیمت طلا و سکه شروع شده و همچنان ادامه دارد؛ بگونه ای که قیمت سکه امامی (طرح جدید) نسبت به روز گذشته با کاهش یک میلیون و ۶۱۵ هزار تومانی مواجه گردید و به ۴۲ میلیون و ۸۸۵ هزار تومان رسید.
همچنین قیمت سکه بهار آزادی هم نسبت به روز گذشته یک میلیون و ۲۰۵ هزار تومان با کاهش روبرو شده و روی رقم ۴۰ میلیون و ۳۰۵ هزار تومان به ثبت رسید.
قیمت نیم سکه هم نسبت به روز گذشته یک میلیون تومان افت کرد و به ۲۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسید.
ربع سکه هم که روز گذشته ۱۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان با کاهش یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومانی به ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است.
قیمت سکه یک گرمی هم با کاهش ۴۰۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته، ۷ میلیون تومان شد.
قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار هم که روز گذشته ۳ میلیون و ۷۵۴ هزار تومان بود با کاهش ۱۱۳ هزار تومانی به ۳ میلیون و ۶۴۱ هزار تومان رسید.
قیمت سکه (تا لحظه تنظیم گزارش) سکه قیمت امروز (تومان) حباب (تومان) سکه امامی (طرح جدید) ۴۲.۸۸۵.۰۰۰ ۵.۸۷۶.۰۰۰ سکه بهار آزادی ۴۰.۳۰۵.۰۰۰ ۳.۳۰۳.۰۰۰ نیم سکه ۲۵.۵۰۰.۰۰۰ ۶.۹۹۶.۰۰۰ ربع سکه ۱۵.۵۰۰.۰۰۰ ۶.۲۴۵.۰۰۰ سکه گرمی ۷.۰۰۰.۰۰۰ ۲.۴۴۶.۰۰۰
قیمت طلا (تا لحظه تنظیم گزارش) طلا قیمت امروز (تومان) ۱۸ عیار ۳.۶۴۱.۲۰۰ ۲۴ عیار ۴.۸۵۴.۹۰۰ طلای دست دوم ۳.۵۹۲.۶۶۷ مثقال طلا ۱۵.۸۰۲.۰۰۰ انس طلا ۲۳۴۸ دلار و ۷۰ سنت همینطور قیمت انس طلا هم در بازار جهانی ۲۳۴۸ دلار و ۷۰ سنت است.

منبع: