مدیركل بنیاد مسكن استان خوزستان: بنیاد مسكن در حال ارزیابی مناطق زلزله زده مسجدسلیمان است

به گزارش مدیرسا مدیركل بنیاد مسكن استان خوزستان اظهار داشت: از همان لحظات اولیه وقوع زمین لرزه در مسجدسلیمان همكاران ما در محل حضور یافته و در حال ارزیابی مناطق خسارت دیده هستند.

مسعود انصاریان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به وقوع زمین لرزه ۵.۷ ریشتری در مسجدسلیمان و بروز خسارت هایی در بعضی مناطق اظهار نمود: بنیاد مسكن بر مبنای وظیفه خود در همان ساعات اولیه وقوع زلزله در مكان حادثه حضور یافته و در حال ارزیابی خسارات اولیه است.
انصاریان اظهار داشت: ارزیابی از میزان خسارت های وارده در روستاها شروع شده و تا ساعاتی دیگر ارزیابی اولیه صورت خواهد گرفت.
وی با بیان اینكه بعد از وقوع زلزله معاون بازسازی مسكن روستایی به منطقه اعزام شده است، اظهار داشت: زلزله در شهرستانهای مسجد سلیمان، لالی، ایذ و اندیكا بیشتر احساس شده است.
به گزارش مدیرسا به نقل از مهر، مرد كهنسال در منطقه ۲۲ بهمن مسجدسلیمان بعد از زمین لرزه در اثر ترس و عارضه سكته جان باخت ضمن اینكه این زمین لرزه تابحال چهار نفر زخمی هم داشته است.
گروه های ارزیاب و امدادی به مناطق زلزله زده اعزام شده اند و فرمانداری های مسجدسلیمان، هفتكل، ایذه، اندیكا و باغملك در وضعیت آماده باش هستند.
تاكنون چهار نفر به دلیل زمین لرزه مسجدسلیمان زخمی شده اند و چند ساختمان هم تخریب شده است.
به گزارش مدیرسا به نقل از مهر، ساعت ۱۱: ۳۰ دقیقه امروز زمین لرزه ای با قدرت ۵.۷ ریشتر شهرستان مسجدسلیمان در استان خوزستان را به شدت تكان داد.
شدت زمین لرزه به حدی بود كه همه شهرهای استان خوزستان و حتی برای استان لرستان هم این زمین لرزه را احساس كردند.