انجام اولین پرواز مسافری فرودگاه پیام همزمان با تاسوعا

به گزارش مدیرسا مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام اعلام نمود: با عنایت به برگزاری جلسات متعدد، اولین پرواز مسافری این فرودگاه، فردا همزمان با روز تاسوعا توسط شركت هواپیمایی زاگرس، به مقصد مشهد شروع می شود.
نادر ثناگو مطلق در گفتگو با ایسنا، اظهار نمود: پروازهای مسافری در استان البرز سر آغاز فصلی نو در حوزه حمل و نقل خواهد بود، در این زمینه بیشتر از ۱۰ جلسه برگزار كرده ایم و موضوعاتی همچون حضور ایرلاین ها، نوع و نحوه حضور نهادهای همكار استانی درباره خدمات شهری مانند تاكسیرانی، اتوبوس رانی، تبلیغات و… مورد بررسی قرار گرفته است.
وی با اشاره به اینكه با چهار ایرلاین داخلی دیگر در حال مذاكره هستیم تا برای انجام پروازهای مسافری از راه این فرودگاه خودشان را آماده كنند، اضافه كرد: تلاش ما برای انجام پروازها در نزدیكترین فرصت زمانی ممكن بود كه بر همین مبنا اولین پرواز فرودگاه بین المللی پیام را شركت هواپیمایی زاگرس از روز دوشنبه ۱۸شهریور همزمان با تاسوعا حسینی آغاز می كند بگونه ای كه فردا (دوشنبه ۱۸ شهریور ماه) ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه بامداد اولین پرواز این ایرلاین داخلی با ظرفیت حدود ۲۰۰ مسافر از مبدا مشهد مقدس فرود خواهد آمد و ساعت ۱۴ همین روز هم این فرودگاه را به سمت مشهد ترك خواهد نمود.
مدیرعامل فرودگاه بین المللی پیام افزود: پرواز شركت هواپیمایی زاگرس دو بار در هفته در ایام دوشنبه و پنجشنبه به صورت رفت و برگشت صورت خواهد گرفت و ساعات پروازهای مسافری هم بر طبق روال اعلام شده خواهد بود. به عبارت دیگر در این روزها پرواز ورودی از مشهد مقدس ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه بامداد در فرودگاه پیام فرود خواهد آمد و ساعت ۱۴ همان روز استان البرز و این فرودگاه را به مقصد مشهد ترك خواهد نمود.
ثناگو فرصت بوجود آمده در استان البرز در زمینه پروازهای مسافری را یك مزیت در حوزه حمل و نقلی دانست و اعلام نمود: ترمینال پیام یك مسیر ورودی و خروجی برای البرز خواهد بود كه ضروری می باشد نهادهای مرتبط نسبت به ایجاد فضای در شان این استان اقدامات جدی انجام دهند.